جستجو
این کادر جستجو را ببندید.
جستجو
این کادر جستجو را ببندید.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

معرفی نقشه‌های جدید و باکیفیت بالای گوگل در کنار انتشار اندروید اتو بازطراحی‌شده

معرفی نقشه‌های جدید و باکیفیت بالای گوگل در کنار انتشار اندروید اتو بازطراحی‌شده (+ویدیو)

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوگل نسخه HD جدید سرویس مپ خود را برای خودروهای دارای سیستم‌عامل Android Automotive معرفی کرد. نقشه‌های HD جدید نشانه‌های جاده‌ای، مکان‌یابی خطوط جاده، موانع و علائم جاده‌ای را با جزئیات بیشتری ارائه می‌کنند. این ویژگی در مدل‌های ولوو EX90 و پولستار 3 آغاز به کار خواهد کرد و از حسگرهای لیدار، رادار و دوربین خودروها برای اطمینان از تجربه رانندگی ایمن‌تر بهره می‌برد.

نسخه‌ی نمایشی نقشه‌های HD ولوو نشان می‌دهد که کاربران یک مدل دقیق از خودروی خود را بر روی صفحه‌نمایش مشاهده می‌کنند که تمام اقدامات انجام‌شده توسط راننده را تقلید می‌کند. نقشه‌های HD فقط در خودروهایی که از خدمات خودرویی گوگل استفاده می‌کنند در دسترس خواهد بود.

این نقشه‌های HD همچنین با ویژگی Pilot Assist ولوو و پلت‌فرم‌های رانندگی خودران آینده سایر خودروسازان کار خواهند کرد تا بهترین تجربه رانندگی را در وسایل نقلیه کمکی و خودران تضمین کنند. خودروهای ولوو و پولستار نیز از طریق دستگاه‌های خانه هوشمند گوگل از ویژگی‌های کنترل از راه دور برخوردار می‌شوند. کاربران می‌توانند از دستیار گوگل بخواهند تا خودروهایشان را گرم کرده و درصد باتری و انواع ویژگی‌های مفید دیگر را بررسی کند. ویژگی “بررسی از راه دور (remote check-in)” در آمریکا شروع به کار خواهد کرد و اواخر سال جاری به بازارهای دیگر می‌آید. گوگل همچنین اعلام کرده است که اپلیکیشن جدید ویز برای Android Automotive هم اکنون در خودروهای Austral Hybrid رنو و Megane E-Tech در دسترس است.

در اخبار مرتبط، گوگل اعلام کرد که ظاهر جدید اندروید اتو (Android Auto) با صفحه‌نمایش تقسیم‌بندی‌شده مجدداً به‌طور رسمی برای کاربران عرضه می‌شود. ظاهر جدید اندروید اتو قبلاً از نوامبر به آزمایش‌کنندگان بتا محدود شده بود.

رابط کاربری جدید اندروید اوتو برنامه‌های تقسیم‌بندی‌شده را برای ناوبری و پخش محتوا در اولویت قرار می‌دهد تا رانندگان مجبور نباشند در حین رانندگی دائماً بین برنامه‌ها جابجا شوند. برخی از خودروها حداکثر سه صفحه برنامه را به‌طور همزمان پشتیبانی می‌کنند در حالیکه برخی دیگر فقط دو برنامه را در کنار یکدیگر دریافت می‌کنند. دستیار گوگل، اعلان‌ها و برنامه‌های کاربران نیز در این نسخه به‌راحتی قابل دسترسی خواهند بود.

همچنین مطالعه کنید
یک اپلیکیشن موبایل بدون هیچ سخت افزاری می‌تواند میزان دمای بدن را اندازه بگیرد

منبع: Arenaev

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>