جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت گلکسی تب A7 لایت آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرد

تبلت گلکسی تب A7 لایت آپدیت One UI 6.1 را دریافت کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته سامسونگ آپدیت One UI 6.1 (مبتنی بر اندروید 14) را برای تبلت ارزان‌قیمت گلکسی تب A7 لایت منتشر کرد. این تبلت سومین و آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری خود را همراه با فریمور نسخه «T225NKOU8EXH2» و «وصله‌های امنیتی ژوئیه 2024» دریافت کرده است. لازم به ذکر است این دستگاه در اواسط سال 2021 میلادی و همراه با اندروید 11 به بازار عرضه شد و پس از آن سامسونگ 2 به‌روزرسانی نرم‌افزاری مهم، از جمله آپدیت One UI 6.0، دیگر را نیز برای این تبلت منتشر کرده بود.

انتشار این آپدیت در شرایطی رخ می‌دهد که اغلب دستگاه‌های واجد شرایط آپدیت One UI 6.1، آخرین نسخه این رابط کاربری را دریافت کرده و مدل‌های گران‌قیمت و جدیدتر نیز منتظر دریافت نسخه 6.1.1 هستند! با این حال برخلاف انتظار گلکسی تب A7 لایت (که به عنوان یک تبلت ارزان‌قیمت و دارای اولویت پایین‌تر برای دریافت به‌روزرسانی نرم‌افزاری در نظر گرفته می‌شود) پس از گذشت 3 سال از عرضه، سومین و آخرین به‌روزرسانی نرم‌افزاری بزرگ خود را نیز دریافت کرد.

لازم به ذکر است سامسونگ فرآیند انتشار این به‌روزرسانی را از «کره جنوبی» آغاز کرده و انتظار می‌رود که ظرف یک مدت کوتاه، این کمپانی این آپدیت را در اختیار کاربران سایر مناطق جغرافیایی نیز قرار دهد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *