جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

با وان پلاس پد پرو، نسخه eSIM وان پلاس واچ 2 و رنگ جدید وان پلاس ایربادز 3 آشنا شوید!

با وان پلاس پد پرو، نسخه eSIM وان پلاس واچ 2 و رنگ جدید وان پلاس ایربادز 3 آشنا شوید!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته کمپانی وان پلاس ضمن برگزاری یک مراسم بزرگ و رونمایی از گوشی شبه‌پرچم‌دار وان پلاس ایس 3 پرو خود، «تبلت اندرویدی وان پلاس پد پرو، نسخه eSIM ساعت هوشمند وان پلاس واچ 2 و یک گزینه رنگی جدید برای هدفون بی‌سیم وان پلاس ایربادز 3» را نیز معرفی کرد. برای آشنایی بیشتر با این محصولات با اِروتِک همراه باشید.

وان پلاس پد پرو یک تبلت اندرویدی پرچم‌دار با یک صفحه‌نمایش IPS ال‌سی‌دی 12.1 اینچی با «رزولوشن 2120 در 3000 پیکسلی، نرخ نوسازی 144 هرتزی و نسبت تصویر 7:5» است. این تبلت به تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام مجهزه بوده و وان پلاس آن را با رم دارای حداکثر «16 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی داخلی با حداکثر ظرفیت «512 گیگابایتی» پیکربندی کرده است. همچنین این دستگاه از قلم لمسی جدید وان پلاس Smart Stylus پرو پشتیبانی کرده و دارای 4 بلندگو است.

لازم به ذکر است وان پلاس پد پرو به یک باتری «9510 میلی‌آمپر ساعتی» مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت «67 واتی» پشتیبانی می‌کند. این تبلت در 2 گزینه رنگی «سبز نعنایی تیره/ Khaki Green» و «طوسی/ Space Gray» با برچسب قیمتی «399 دلاری» برای پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” و «522 دلاری» برای پیکربندی “رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” روانه بازار می‌شود.

با وان پلاس پد پرو، نسخه eSIM وان پلاس واچ 2 و رنگ جدید وان پلاس ایربادز 3 آشنا شوید!

نسخه eSIM وان پلاس واچ 2 نیز از مشخصات کلیدی مشابهی با نسخه استاندارد (وانیلی) این ساعت هوشمند بهره می‌برد و تنها از منظر ظاهری کمی ارتقاءیافته است. وان پلاس در توسعه این نسخه با بازطراحی صفحه‌نمایش آن را به علامت‌های مخصوص به سرعت‌سنج مجهز ساخته است. همچنین این کمپانی یک بند ساعت با سبکی متفاوت‌تر از نسخه استاندارد را برای این ساعت معرفی کرده است. نسخه eSIM وان پلاس واچ 2 در 2 گزینه رنگی «سبز زیتونی/ Nebula Green» و «مشکی/ Meteorite Black» با برچسب قیمتی «247 دلاری» به فروش می‌رسد.

در نهایت وان پلاس در این مراسم از یک گزینه رنگی جدید «سبز نعنایی تیره» را برای هدفون‌های بی‌سیم وان پلاس ایربادز 3 نیز رونمایی کرد و اکنون این هدفون بی‌سیم در 3 گزینه رنگی «سبز، مشکی و آبی» روانه بازار می‌شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *