جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت های آیکو پد 2 و پد 2 پرو راهی بازار شدند

تبلت های آیکو پد 2 و پد 2 پرو با تراشه هایی قدرتمند راهی بازار شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

همان‌طور که انتظار می‌رفت، تبلت‌های آیکو پد 2 (iQOO Pad2) و آیکو پد 2 پرو (iQOO Pad2 Pro) به‌صورت رسمی روانه‌ی بازار شدند. هر دو دستگاه دارای طراحی مشابهی هستند اما تفاوت‌هایی نیز در مشخصاتشان به چشم می‌خورد. مدل پرو از یک صفحه‌نمایش ۱۳ اینچی بزرگ‌تر با پنل IPS LCD، رزولوشن ۲٬۰۶۴ در ۳٬۰۹۶ پیکسلی، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی و نسبت تصویر ۳ به ۲ بهره می‌برد، در حالی که تبلت آیکو پد 2 از یک صفحه‌نمایش ۱۲٫۱ اینچی با پنل IPS LCD، رزولوشن ۱٬۹۶۸ در ۲٬۸۰۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نسبت تصویر ۷ به ۵ برخوردار است. آیکو پد 2 پرو همچنین هشت اسپیکر با صدای فراگیر دارد، در حالیکه تعداد بلندگوهای پد 2 به ۶ عدد می‌رسد.

تبلت های آیکو پد 2 و پد 2 پرو راهی بازار شدند

این دو تبلت به تراشه‌های متفاوتی نیز مجهز شده‌اند؛ مدل پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک استفاده می‌کند و مدل استاندارد از تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل 3 کوالکام بهره می‌گیرد. از طرف دیگر، آیکو پد 2 پرو می‌تواند از حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی برخوردار باشد، اما بهترین کانفیگ پد 2 با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی به فروش می‌رسد.

مدل استاندارد این سری تبلت جدید دارای یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی است، در حالی که مدل پرو یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی دارد. آیکو وظیفه‌ی تأمین انرژی مدل پد ۲ پرو را به یک باتری ۱۱٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۶۶ واتی سپرده است، اما مدل استاندارد با یک باتری ۱۰٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی و سرعت ۴۴ واتی در دسترس قرار می‌گیرد. هر دو دستگاه همچنین اندروید ۱۴ را با رابط کاربری OriginOS 4 اجرا می‌کنند.

آیکو پد ۲ و پد ۲ پرو در رنگ‌بندی‌های نقره‌ای، آبی و خاکستری عرضه می‌شوند. کانفیگ پایه‌ی آیکو پد ۲ با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۲٬۴۹۹ یوان (حدود ۳۵۰ دلار) قیمت دارد و قیمت بهترین نسخه‌ی این تبلت به ۳٬۳۹۹ یوان (تقریباً ۴۷۸ دلار) افزایش می‌یابد. آیکو پد ۲ پرو نیز در کانفیگ پایه با ۸ گیگابایت رم ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۳٬۳۹۹ یوان (حدود ۴۷۸ دلار) قیمت خورده است و نسخه‌ی مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی داخلی این تبلت با برچسب قیمتی ۴٬۰۹۹ یوان (تقریباً ۵۷۶ دلار) به بازار می‌آید.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *