جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اولین دستگاه هیبریدی تاشو اپل تا سال 2026 به بازار معرفی خواهد شد

اولین دستگاه هیبریدی تاشو اپل تا سال 2026 معرفی خواهد شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مینگ چی کو (تحلیلگر معتبر محصولات اپل) در گزارش جدید خود اطلاعات بیشتری از دستگاه تاشو هیبریدی اپل را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. به باور کو این کمپانی احتمالاً قادر خواهد بود تا نه یک، بلکه «2» دستگاه تاشو را در نیمه اول سال 2026 میلادی به بازار عرضه کند. این در حالی است که پیش‌بینی کو به شایعات پیشین در رابطه با عرضه اولین دستگاه هیبریدی تاشو اپل (احتمالاً یک آیپد تاشو) تا اواخر سال 2025 یا اوایل سال 2026 میلادی قوت می‌بخشد.

در حال حاضر دو فرم فاکتور «20.25 اینچی» و «18.8 اینچی» اپل امکان به‌کارگرفته‌شدن در محصولات تاشو را نیز دارند. این فرم فاکتورها پس از تا شدن به ترتیب به ابعاد «14 الی 15 اینچی» و «13 الی 14 اینچی» تنزل یافته و ابعادی نزدیک به آیپد ایر 13 اینچی 2024 اپل را ارائه خواهند داد.

دستگاه هیبریدی تاشو اپل تا سال 2026 به بازار معرفی خواهد شد

همچین با توجه به گزارشات مرتبط با «زنجیره تأمین قطعات» به نظر می‌رسد کمپانی ال‌جی (LG) تنها تامین‌کننده نمایشگرهای تاشو این محصولات خواهد بود. با این حال از آنجایی که کمی پیش‌تر اپل یک پتنت (حق امتیاز) مرتبط با نمایشگر تاشو بدون چین و چروک را ثبت کرده بود، انتظار می‌رود نمایشگر کاملاً بدون چین و چروک ال‌جی هزینه بسیار بالایی را بر گردن اپل بگذارد!

با این حال، هزینه‌های یک دستگاه هیبریدی تاشو تنها به نمایشگر آن محدود نمی‌شود و این پنل به یک لولای پرهزینه (که احتمالاً توسط کمپانی آمفنول/ Amphenol تأمین شود) نیز نیاز خواهد داشت! بر اساس برآوردهای اولیه لازم است اپل برای هر نمایشگر هزینه‌ای در بازه «600 الی 650 دلاری» و برای لولا هزینه‌ای «200 الی 250 دلاری» را متقبل شود. همچنین انتظار می‌رود اپل یک تراشه از سری M5 را برای این دو دستگاه تاشو در نظر بگیرد.

دستگاه هیبریدی تاشو اپل تا سال 2026 به بازار معرفی خواهد شد

تخمین اولیه برچسب قیمتی اولین دستگاه تاشو اپل از نظر مینگ چی کو تقریباً مشابه با هدست واقعیت مجازی ویژن پرو فعلی اپل (با قیمتی در حدود 3499 دلار) است. این در حالی است که انتظار می‌رود استقبال از محصولات تاشو اپل بسیار بیشتر از هدست ویژن پرو باشد و این کمپانی حدود 1 میلیون واحد از دستگاه‌های تاشو خود را به بازار عرضه کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *