Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات گوشی اوکیتل WP30 پرو معلوم شد

مشخصات اصلی گوشی جان سخت اوکیتل WP30 پرو به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اوکیتل، یکی از برندهای چینی در بازار گوشی‌های هوشمند، گوشی مقاوم و جان‌سخت اوکیتل WP30 پرو را به عنوان پرچم‌دار جدید خود در نیمه‌ی اول نوامبر سال ۲۰۲۳ میلادی (اواسط آبان) عرضه خواهد کرد. اما به‌تازگی اطلاعات جدیدی در مورد مشخصات فنی این گوشی مقاوم و جان سخت در دسترس قرار گرفته و علاوه بر مشخص شدن محدوده‌ی قیمت آن، چند تصویر تازه نیز از گوشی اوکیتل WP30 پرو منتشر شده است.

گوشی جدید کمپانی اوکیتل‌ با محوریت یک نمایشگر ۶.۷۸ اینچی +FullHD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتزی طراحی شده است و می‌توان یک حفره پانچ مرکزی برای دوربین سلفی اوکیتل‌ WP30 پرو را در آن مشاهده کرد. در قاب پشتی این گوشی، نمایشگر دیگری وجود دارد که پیرامون آن فلش و سه دوربین قرار گرفته است. دوربین اصلی این محصول، ۱۰۸ مگاپیکسلی بوده و توسط یک دوربین ۲۰ مگاپیکسلی دید در شب و یک دوربین ۵ مگاپیکسلی ماکرو همراهی می‌شود.

نمایشگر پشتی می‌تواند مواردی نظیر قطب‌نما، وضعیت باتری، کنترل‌های موسیقی، اعلان‌ها و تعداد قدم‌هایی که با گوشی برداشته‌اید را نشان دهد. اگر هم تمایل به سلفی گرفتن با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی اوکیتل WP30 پرو داشتید، این نمایشگر تبدیل به منظره‌یاب می‌شود و در گرفتن سلفی‌های باکیفیت، قابلیتی کاربردی به حساب می‌آید.

گوشی اوکیتل WP30 پرو از تراشه‌ی دایمنسیتی ۸۰۵۰ مدیاتک استفاده می‌کند و دارای ۱۲ گیگابایت رم و حافظه‌ی داخلی ۵۱۲ گیگابایتی است. علاوه بر این، گوشی جدید اوکیتل با اندروید ۱۳ عرضه خواهد شد اما هنوز نمی‌دانیم دقیقاً تا چه نسخه‌ای امکان دریافت به‌روزرسانی برای آن وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید
تاریخ رونمایی از گوشی‌های سری آنر 60 ‎مشخص شد

این گوشی مقاوم چینی موفق به اخد گواهی‌های IP68 ،IP69K و MIL-STD-810H شده است و از یک باتری با ظرفیت ۱۱۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت و ۱۲۰ وات سرعت شارژ پشتیبانی می‌کند. با توجه به اطلاعاتی که تا به حال از این محصول به‌دست آمده نیز باید گفت که شارژ کردن این گوشی از خاموشی مطلق به ۵۰ درصد شارژ، در حدود ۱۵ دقیقه انجام می‌پذیرد.

مشخصات گوشی اوکیتل WP30 پرو معلوم شد

انتظار می‌رود که گوشی اوکیتل WP30 پرو در محدوده‌ی قیمتی ۳۲۹.۹۹ دلار تا ۳۵۹.۹۹ دلار قرار بگیرد اما برای اطلاعات دقیق‌تر از برچسب قیمتی این گوشی و مشخصات و دسترس‌پذیری آن باید تا ماه آینده صبر کرد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>