Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تبلت میت‌پد پرو 13.2

هواوی از تبلت غول پیکر میت پد پرو ۱۳.۲ خود رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی هواوی در جریان مراسمی که در کشور چین برگزار کرده بود به شکل رسمی از تبلت جدید خود به نام میت پد پرو ۱۳.۲ (MatePad Pro 13.2) رونمایی کرد. برای آشنایی بیشتر با این تبلت غول‌پیکر هواوی با اِروتِک همراه باشید.

همان‌طور که از نام این تبلت می‌توان حدس زد، تبلت جدید هواوی از نمایشگر بزرگ ۱۳.۲ اینچی اولد بهره می‌برد و دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۲۸۸۰ پیکسلی و نرخ تازه‌سازی ۱۴۴ هرتزی است. تبلت میت‌پد پرو ۱۳.۲ هواوی هم‌چنین از پنلی با نسبت تصویر ۳:۲ و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیتی استفاده می‌کند.

تبلت میت‌پد پرو 13.2

دوربین ۱۶ مگاپیکسلی‌ سلفی میت‌پد پرو ۱۳.۲ در حالت افقی، در بالای نمایشگر این تبلت جای گرفته و حاشیه‌های بسیار نازکی را در کنار صفحه‌نمایش این تبلت می‌توان مشاهده کرد. میت پد پرو 13.2 جمعاً ۶ بلندگوی مختلف و ۴ میکروفون دارد که کیفیت صدا در تماس‌هایی که با این تبلت برقرار می‌شود را به‌طرز بهینه‌ای افزایش داده است.

ضخامت تبلت جدید شرکت هواوی تنها ۵.۵ میلی‌متر بوده و بدنه‌ی آن وزنی ۵۸۰ گرمی‌ دارد. قاب پشتی این تبلت هم دارای طراحی فیبر بروکاد است و می‌توان یک جزیره دوربین دایره‌ای در قسمت پشتی این تبلت مشاهده کرد که یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک سنسور کمکی فوق عریض ۸ مگاپیکسلی را شامل می‌شود.

تبلت میت‌پد پرو 13.2

گفتنی است که کمپانی هواوی در این معرفی به مدل پردازنده‌ای که در قلب میت‌پد پرو ۱۳.۲ قرار گرفته اشاره‌ای نکرد. با این وجود، حدس و گمان‌های اطراف این تبلت خبر از این می‌دهند که تبلت میت‌پد پرو ۱۳.۲ هواوی نیز از پردازنده‌ کایرین 9000S بهره می‌برد که پیش از این در سری میت ۶۰ از آن استفاده شده بود. این تبلت ۱۳.۲ اینچی از شیار مخصوص سیم‌کارت پشتیبانی نمی‌کند و تنها در یک مدل وای-فای عرضه خواهد شد. برای میت‌پد پرو ۱۳.۲ دو نسخه‌ی مجزا با ۱۲ و ۱۶ گیگابایت رم در نظر گرفته شده و برای حافظه‌ی داخلی این تبلت، انتخاب‌ها بین سه گزینه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی، ۵۱۲ گیگابایتی و ۱ ترابایتی خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات کلیدی تبلت پد 6s پرو شیائومی قبل از رونمایی افشا شد!

تبلت میت‌پد پرو 13.2

از نظر نرم‎‌افزاری هم باید خبر داد که میت‌پد پرو ۱۳.۲ از سیستم عامل اختصاصی هواوی به نام هارمونی او اس ۴ (HarmonyOS 4) بهره می‌گیرد و شاهد یک باتری ۱۰۱۰۰ میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی ۸۸ واتی هستیم. شرکت هواوی نسل سوم قلم M-Pencil را همراه با یک صفحه کلید هوشمند مغناطیسی برای این تبلت عرضه می‌کند و هر دو دستگاه را تنها به صورت جداگانه می‌توان خرید.

تبلت میت پد پرو ۱۳.۲ در رنگ‌های سبز، مشکی و سفید فروخته می‌شود و در بازار چین از قیمت ۵۱۹۹ یوان (معادل ۷۱۱ دلار) برای مدل ۱۲ گیگابیت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی آغاز شده و تا ۶۹۹۹ یوان (معادل ۹۵۷ دلار) برای نسخه ۱۶ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی داخلی افزایش پیدا می‌کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>