Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر از تبلت مجیک پد 13 و ساعت مجیک واچ 4 رونمایی کرد

آنر از تبلت مجیک پد 13 و ساعت مجیک واچ 4 رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته 12 جولای (21 تیر)، آنر برگزار‌کننده یک رویداد بزرگ در رابطه با گوشی مجیک V2 تاشو در کشور چین بود؛ اما علاوه بر ارائه اطلاعاتی در رابطه با گوشی مجیک وی 2، این برند از تبلت ممتاز مجیک پد 13 (MagicPad 13) و ساعت هوشمند دارای قابلیت eSIM خود به نام مجیک واچ 4 (Magic Watch 4) رونمایی کرد. برای آشنایی با این دو محصول جدید آنر با اِروتِک همراه باشید.

مجیک پد 13 اولین تبلت دارای سیستم عامل MagicOS 7.2 آنر می‌باشد و این به این معناست که این محصول، پیشگام ایده آنر برای تبدیل تبلت به یک دفتر‌کار سیار است.

برنامه Honor Docs (مشابه Office Word) دارای یک پردازشگر کلمه بوده و برنامه Honor Notes قابل اجراء روی این تبلت نیز، مناسب یادداشت‌برداری‌های روزانه می‌باشد. مجیک پد 13 در رنگ‌های آبی آسمانی (Sky Blue)، خاکستری روشن (Star Gray)، بژ روشن (Moonlight) به بازار عرضه خواهند شد.

رونمایی از مجیک پد 13 و مجیک واچ 4 آنر

صفحه نمایش مجیک پد 13

در قسمت داخلی، این تبلت از یک صفحه‌نمایش 13 اینچی IPS LCD با نام “IMAX-enhanced”، رزولوشن 2880 در 1840 پیکسلی و نرخ تازه‌سازی (Refresh Rate) متغییر و نوسان‌کننده در بازه‌های 30، 48، 50، 60، 90، 120 و 144 هرتزی بهره می‌برد

در این صفحه نمایش از تکنولوژی HDR10 Ready با 1.07 میلیارد رنگ و طیف رنگی DCI-P3، در جهت افزایش محدوده داینامیکی رنگ سفید و سیاه و ارتقاء هر چه بیشتر وضوح و جزئیات تصاویر، بهره گرفته شده است. آنر مدعی است که این پنل، دارای دقت رنگ کمتر از E<1∆ و حداکثر روشنایی 700 نیتی می‌باشد. علاوه بر این، نرخ نمونه‌برداری لمسی (Touch-sampling) این تبلت 240 هرتز است.

سیستم سوتی و مجیک پنسل 3

به طور کلی، در مجیک پد 13، 4 میکروفون و 8 بلند‌گو تعبیه شده است که به ادعای آنر، این سیستم صوتی، اولین سیستم صوتی 3 بعدی فضایی در این صنعت است که بدون نیاز به استفاده از هدفون، می‌توان از آن بهره برد. قلم مجیک پنسل 3 این تبلت نیز دارای پوششی سازگار با دست است که در بافتی مات و به‌طور اختصاصی برای مجیک پد 13 طراحی شده است.

Magic Pencil 3 دارای 4096 سطح حساسیت به فشار و تاخیری برابر با 2 میلی‌ثانیه می‌باشد. با استفاده از این قلم لمسی، کاربران می‌توانند تا اشیا و متون را با هر رنگی از رنگ‌های موجود در رابط کاربری (UI) هایلایت کرده و در بین برنامه‌های مختلف تبلت جابه‌جا نمایند که قابلیتی شگفت‌انگیز در برنامه‌های مربوط به طراحی و دیزاین به شمار می‌رود.

همچنین مطالعه کنید
اپل واچ سری 8، احتمالاً بدون سنسور سنجش دمای بدن (تب سنج) عرضه می‌شود!

رونمایی از مجیک پد 13 و مجیک واچ 4 آنر

در قلب این تبلت یک تراشه اسنپدراگون 888 کوالکام با رم‌ 8، 12 یا 16 گیگابایتی وجود دارد که این قدرت پردازشی و قابلیت استفاده از مجیک پنسل 3 نیز در ویرایش مستقیم ویدیو‌های HDR روی دستگاه سهلوت بسیاری می‌بخشد. پورت USB 3.2 نسل 1 تایپ C تعبیه‌شده در این تبلت، مناسب اتصال به حافظه خارجی است و می‌تواند ویدیوهای 4k را با سرعت 60 فریم در ثانیه به یک مانیتور خارجی ارسال نماید.
مجیک پد 13 دارای یک دوربین 13 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 و قابلیت فوکوس خودکار در قاب پشتی و یک دوربین جلویی (سلفی) 9 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 و قابلیت فوکوس ثابت می‌باشد. علاوه بر این، به لطف باتری 10050 میلی‌آمپر بر ساعت و شارژ 66 واتی، این تبلت قادر است تا در روز‌های متمادی عملکردی شایسته را از خود بر جا بگذارد.
فروش این تبلت از 20 جولای (29 تیر) آغاز می‌شود. مجیک پد 13 در تریم 8/256 گیگابایتی 376 یورو، تریم 12/256 گیگا‌بایتی 415 یورو و در تریم 16/512 گیگا‌بایتی 465 یورو قیمت‌گذاری شده است. علاوه بر این، لوازم جانبی تبلت مانند “کیبورد تاشو” با برچسب قیمتی 75 یورویی و “قلم مجیک پسنل 3” به برچسب قیمتی 63 یورو به‌صورت جدا‌گانه قابل تهیه می‌باشند.

رونمایی از مجیک پد 13 و مجیک واچ 4 آنر

مجیک واچ 4

مجیک واچ 4 اولین ساعت هوشمند دارای رابط کاربری MagicOS آنر است. این ساعت هوشمند در سه رنگ مشکی، آبی آسمانی و طلایی و با قیمتی 125 یورویی به بازار عرضه می‌شود. صفحه نمایش AMOLED این ساعت در ابعاد 1.75 اینچی و با رزولوشن 450 در 390 پیکسلی است که داخل یک کیس آلومینیومی سری 6 قرار گرفته است.

رونمایی از مجیک پد 13 و مجیک واچ 4 آنر

پشتیبانی از سیم‌کارت، ویژگی متمایز‌کننده این ساعت نسبت به دیگر ساعت‌های هوشمند است که این ویژگی، مستقل بودن ساعت از گوشی را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد. علاوه بر این، به سبب دربرداشتن استندبای دوگانه هوشمند، می‌توان از آنر واچ 4 تا 10 روز متمادی بدون از دست دادن هیچگونه اعلانی (Notifications)، بهره برد.

 

رونمایی از مجیک پد 13 و مجیک واچ 4 آنر

مجیک واچ 4 به منظور ردیابی از تناسب اندام و فیتنس از 85 حالت ورزشی و 12 تمرین حرفه‌ای پشتیبانی می‌نماید. این ساعت هوشمند، قادر است تا سلامت شما را با نظارت بر غربالگری فیبریلاسیون دهلیزی (عروقی) آپنه خواب و نظارت کلی خواب ردیابی نماید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>