Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

قابلیت حذف حساب کاربری Threads بدون حذف اجباری حساب اینستاگرامی فعال شد

قابلیت حذف حساب کاربری تردز بدون حذف اجباری حساب اینستاگرامی فعال شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی متا شبکه اجتماعی تردز (Threads) را در 5 جولای (14 تیرماه) سال جاری راه‌اندازی کرد و با هجوم کاربران کنجکاو اینستاگرام برای آشنایی با سرویس متن محور جدید این کمپانی، تعداد کاربران این شبکه اجتماعی تنها در پنج روز به 100 میلیون نفر رسید! با این حال، کاربران پس از کمی کند و کاو در قوانین کاربری این شبکه اجتماعی، متوجه شدند که نمی‌توانند بدون حذف حساب کاربری خود در اینستاگرام، حساب کاربری خود در تردز را حذف کنند!

به تازگی، آدام موسری (رئیس شبکه اجتماعی اینستاگرام) در حساب کاربری خود در تردز اعلام کرد که این محدودیت رفع شده است. اکنون، کاربرانی که متمایل به حذف حساب کاربری خود در تردز هستند، می‌توانند از طریق زیر حساب کاربری خود را به صورت موقت تعلیق یا برای همیشه حذف کنند و در هر دو صورت، با هیچ مشکی در حساب اینستاگرامی خود مواجه نشوند.

برای تعلیق یا حذف حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی تردز کافی است، از مسیر زیر پیروی کنید:

  1. ابتدا به بخش تنظیمات (Settings) برنامه تردز مراجعه کنید.
  2. سپس روی بخش حساب کاربری (Account) ضربه بزنید.
  3. برای تعلیق حساب کاربری روی گزینه Deactivate Profile و برای حذف حساب کاربری روی گزینه Delete ضربه بزنید.
همچنین مطالعه کنید
گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ به ویجت قفل صفحه دوربین اینستاگرام مجهز می‌شوند

علاوه بر این، کمپانی متا تغییراتی را در نحوه نمایش پست‌های تردز اعمال کرده است و حالا پست‌های این شبکه اجتماعی در سایر پلتفرم‌های متا مانند “فیس‌بوک” نیز قابل مشاهده خواهند بود. این تغییر به این معناست که اکنون پست‌های تردز کاربران در فیسبوک نیز قابل مشاهده هستند. با این حال، متا با معرفی تنظیمات “حریم خصوصی” جدید، به کاربران اجازه می‌دهد قابلیت نمایش پست‌های حساب کاربری تردز خود را در فیس بوک محدود و غیرفعال نمایند.

برای تنظیمات حریم خصوصی حساب کاربری خود می‌توانید به بخش حریم خصوصی (Privacy) این اپلیکیشن مراجعه کنید. توجه داشته باشید که این تغییر تنها در پلت‌فرم فیسبوک اعمال می‌شود و در اینستاگرام (بدون در نظر گرفتن تنظیمات حریم خصوصی شما در فیسبوک) پست‌های تردز حساب کاربری شما همچنان به نمایش گذاشته خواهند شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>