Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

متا: باگ ارسال خودکار درخواست دوستی فیسبوک رفع شده است

متا: باگ ارسال خودکار درخواست دوستی فیسبوک رفع شده است

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

هیچ فناوری در جهان بدون اشکال کار نمی کند. یک فیلم روسی قدیمی وجود داشت که در آن یک گانگستر سعی در ربودن رباتی شبیه به انسان به نام الکترونیک داشت و می‌گوید: “همه یک دکمه دارند.” این مقدمه برای این نوشته شده است که بگوید هیچ شرکت فناوری قادر به ارائه عملکرد پایدار در تمام دوران نیست. در صورتی که اطلاع ندارید، چند روز پیش، یک باگ ایجاد شده در فیسبوک، درخواست دوستی را به تمام پروفایل هایی که بازدید کرده اید ارسال کرده است. اما اکنون متا اعلام کرد که این مشکل رفع شده است.

طی روزهای گذشته بسیاری از کاربران باگ عجیب فیس بوک را گزارش کردند که بدون اجازه آنها برای پروفایل های بازدیدشده، درخواست دوستی می فرستاده است.

اشکال فیس بوک رفع شد

اکنون متا ادعا می کند که مشکلی را که باعث شده بود هر زمان که کاربران از هر نمایه ای بازدید می کردند، دعوت نامه برای دوستان ارسال کند، برطرف کرده است. در بیانیه ای که با The Daily Beast به اشتراک گذاشته شد، متا از این اشتباه عذرخواهی کرد. آنها گفتند که باگ پس از به روز رسانی ظاهر شده است.

ما جلوی این اتفاق را گرفتیم و از هر گونه ناراحتی که ممکن است ایجاد کرده باشد عذرخواهی می‌کنیم.

این مشکل باعث خنده و سردرگمی کاربران نیز شده بود. بسیاری از کاربران متوجه شدند که به دلیل یک نقص فنی، “بلاک” سایر کاربران در فیس بوک دشوار است. به علاوه، برخی حتی گفتند که فیسبوک برای افرادی که قصد ممنوعیت آن را داشتند، دعوت نامه‌های دوستی ارسال می‌کرده است!

همچنین مطالعه کنید
نسخه آزمایشی جدید واتساپ دارای میانبر چت بات هوش مصنوعی است

متا: باگ ارسال خودکار درخواست دوستی فیسبوک رفع شده است

باید توجه داشته باشیم که کشف این نقص پس از اعلام فیس بوک مبنی بر اخراج 10000 کارمند صورت می گیرد. تا پایان سال 2023، این شرکت حداقل 21000 نفر نیروی کار خود را به عنوان بخشی از “سالِ کارایی” مارک زاکربرگ کاهش خواهد داد.

منبع: Gizchina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>