Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

کدام یک از گوشی‌های ریلمی از رابط کاربری Realme UI 5.0 بهره می‌برند؟

جدول زمانی انتشار اندروید 14 برای گوشی های ریلمی منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در ماه گذشته، کمپانی ریلمی از ارائه دسترسی زودهنگام به رابط کاربری Realme UI 5.0 مبتنی بر اندروید 14 برای گوشی ریلمی GT2 پرو خبر داد. اکنون این شرکت در یک توییت در شبکه اجتماعی X، فهرستی از گوشی‌های هوشمند واجد شرایط دسترسی زودهنگام به رابط Realme UI 5.0 را با کاربران خود به اشتراک گذاشته است.

در این لیست، نام بیش از 12 گوشی به چشم می‌خورد و گوشی‌های ریلمی GT نئو 3 و ریلمی GT نئو 3 (نسخه 150W) برای دسترسی زودهنگام به رابط کاربری ریلمی UI 5.0 در انتظار می‌باشند. اگرچه ریلمی تاریخ مشخصی را برای این دسترسی زودهنگام تعیین نکرده است، اما به نظر می‌رسد که این به‌روزرسانی رابط کاربری در ماه جاری در اختیار کابران هر دو گوشی قرار داده شود.

کدام یک از گوشی‌های ریلمی از رابط کاربری ریلمی UI 5.0 بهره می‌برند؟

علاوه بر این، ریلمی قصد دارد تا دسترسی زودهنگام به رابط کاربری Realme UI 5.0 را برای 5 گوشی هوشمند دیگر از جمله: گوشی‌های “ریلمی 11 پرو و ریلمی 11 پرو پلاس” نیز فراهم سازد. در صورت تمایل به کسب اطلاعات و جزئیات بیشتر نقشه راه دسترسی به رابط کاربری ریلمی 5.0 می‌توانید تصویر زیر را بررسی نمایید.

همچنین مطالعه کنید
گلکسی اس 23 اف ای سامسونگ گواهینامه باتری را دریافت کرد

جدول زمانی ریلمی برای انتشار اندروید 14

توجه داشته باشید که اسامی و اطلاعات منتشر شده در این لیست، تنها به بازار کشور هند محدود می‌شوند و احتمال اعمال برخی تغییرات و مشاهده برخی تفاوت‌ها در جدول زمانی انتشار رابط کاربری Realme UI 5.0 و لیست دستگاه‌های واجد شرایط عرضه شده در سایر کشورها، وجود خواهد داشت.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>