Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

شباهت رابط کاربری دستیار گوگل در اندروید اتو با نسخه موبایل بعد از انتشار به‌روزرسانی جدید

شباهت رابط کاربری دستیار گوگل در اندروید اتو با نسخه موبایل بعد از انتشار به‌روزرسانی جدید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

رابط کاربری دستیار گوگل، گوگل اسیستنت (Google Assistant) که در اندروید اتو (Android Auto) استفاده شده است، در طول سالیان متمادی در ظاهرهای متفاوتی رویت شده است. حال این رابط کاربری بار دیگر در حال تغییر چهره است، اما با این تفاوت، از ظاهر جدیدی استفاده می‌کند که برای کاربران گوشی‌های هوشمند اندرویدی آشناست.

به گزارش وب‌سایت خبری 9to5Google، شرکت گوگل بدون هیچ اعلام خبری، ارائه به‌روز‌رسانی جدید برای اندروید اتو (Android Auto) را آغاز کرده است. شایان ذکر است آخرین نسخه منتشرشده برای این برنامه، 10.0 است و به نظر می‌رسد چیز زیادی برای گفتن در مورد این به‌روزرسانی وجود ندارد. در واقع ویژگی جدیدی با این به‌روزرسانی ارائه نمی‌شود و همچنین هیچگونه ترفند قابل توجهی در آن وجود ندارد.

باز طراحی دستیار گوگل، گوگل اسیستنت در اندروید اتو (Android Auto)

با این حال، به نظر می‌رسد فقط یک مورد در این به‌روزرسانی متفاوت بوده و آن هم دستیار گوگل، یا همان گوگل اسیستنت (Google Assistant) است که دستخوش طراحی مجدد شده است. گوگل اسیستنت استفاده‌شده در اندروید اتو، در حال حاضر تغییراتی خوشایندی را دریافت کرده و رابط کاربری آن با آنچه در گوشی‌های هوشمند اندرویدی مشاهده می‌کنیم، هماهنگ‌تر شده است.

همچنین مطالعه کنید
ارزش خودروسازی لوسید موتورز با عبور از فورد به 90 میلیارد دلار رسید

قبل از این باز طراحی مجدد، دستیار گوگل به صورت نوار مشکی با لوگوی Assistant در کناره نمایان بود. هم اکنون در این باز طراحی، در حالی که نوار سیاه هنوز وجود دارد، لوگو Assistant دیگر موجود نیست و از بین رفته است. با این تغییر، رنگ‌های محبوب شرکت گوگل که هنگام صحبت کردن متن ظاهر می‌شوند را می‌توانید مشاهده کنید.

باز طراحی دستیار گوگل، گوگل اسیستنت در اندروید اتو (Android Auto)

اگرچه این باز طراحی مجدد در کنار به‌روزرسانی اندروید اتو نسخه 10.0 ظاهر شده است، اما دقیقاً مشخص نیست که آیا این باز طراحی مجدد گوگل اسیستنت مربوط به به‌روزرسانی می‌باشد یا نه. همچنین به‌طور کامل در حال حاضر مشخص نیست که این باز طراحی مجدد تا چه حد گسترده است و دیگر چه ویژگی‌هایی را شامل می‌شود.

در اوایل سال جاری میلادی، کاربران متوجه شدند که به‌روزرسانی گوگل مپس (Google Maps) به آن‌ها اجازه می‌دهد که تا زمانی که گوشی هوشمند خود را به اندروید اتو (Android Auto) متصل باشد، می‌توانند از این برنامه استفاده کنند.

منبع: Androidauthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>