جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات فنی و تصاویر گوشی آنر X7c فورجی به بیرون درز کرد

مشخصات فنی و تصاویر گوشی آنر X7c فورجی به بیرون درز کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری آنر X7 در حال حاضر شامل مدل‌های استاندارد، «a» و «b» می‌شود و به‌زودی قرار است گوشی آنر X7c نیز به سایر اعضای این سری بپیوندد. مشخصات فنی و تصاویر این مدل نیز اخیراً به بیرون درز کرد و همزمان با این اتفاق، برخی از منابع مدعی شده‌اند که آنر X7c به‌عنوان جانشین مدل b راهی بازار خواهد شد. شایان ذکر است که آنر‌ هم‌اکنون سه مدل X7b را به فروش می‌رساند که تنها دو مدل از شبکه‌ی 5G پشتیبانی می‌کنند و آنر‌ X7c جانشین نسخه‌ی 4G می‌شود، چرا که به تراشه‌ی اسنپدراگون 685 مجهز است.

انتظار می‌رود آنر مدل 5G این گوشی را نیز عرضه کند، اما مشخصات و تصاویر فاش‌شده به مدل 4G اختصاص دارند. آنر X7c فورجی به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی مجهز خواهد بود و به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید 14 را با رابط کاربری MagicOS 8.0 اجرا خواهد کرد.

آنر X7c فورجی از یک نمایشگر ۶٫۷۷ اینچی IPS با رزولوشن ۱٬۶۲۰ در ۷۲۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد. انرژی این گوشی نیز توسط یک باتری ۵٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۳۵ واتی تأمین می‌شود.

آنر جدیدترین عضو سری X7 را به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و یک واحد کمکی ۲ مگاپیکسلی مجهز کرده است. از سایر ویژگی‌های این گوشی باید به مواردی مانند اسکنر اثر انگشت کناری، NFC، گواهی IP64 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب، پورت USB-C و جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

گوشی آنر X7c فورجی در رنگ‌های سفید، مشکی و سبز عرضه خواهد شد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *