جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آیفون 17 اسلیم احتمالاً به فناوری جدید نمایشگر اولد مجهز خواهد شد

آیفون 17 اسلیم احتمالاً به فناوری جدید نمایشگر اولد مجهز خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

با توجه به افت فروش مدل‌های پلاس آیفون در طی سال‌های اخیر، اپل به‌دنبال جانشین هیجان‌انگیزتری برای این مدل‌ها می‌گردد، یا حداقل این موضوعی است که بسیاری از شایعات در سال جاری به آن اشاره داشته‌اند. طبق گمانه‌زنی‌ها، «آیفون 17 اسلیم» قرار است به‌عنوان بخشی از خانواده‌ی آیفون 17 معرفی شود و حتی گران‌تر از مدل‌های پرو مکس باشد.

بر اساس اطلاعاتی که خبرگزاری دیجی‌تایمز (DigiTimes) به‌تازگی به اشتراک گذاشته است، آیفون 17 اسلیم به فناوری جدید نمایشگر اولد (OLED) مجهز خواهد شد که امکان طراحی باریک‌تر این مدل جدید آیفون را فراهم خواهد کرد. یک برند تایوانی کمترشناخته‌شده به نام «نواتک» (Novatek) اخیراً از پنل TDDI OLED جدیدی رونمایی کرده است که لایه‌ی حسگر لمسی و درایور نمایشگر را با یکدیگر ترکیب می‌کند.

اگرچه این فناوری جدید پنل احتمالاً در نگاه اول چندان انقلابی و چشمگیر به نظر نرسد، اما دستاورد کمپانی تایوانی نواتک می‌تواند چند میلی‌متری از ضخامت گوشی‌ها بکاهد.

خبرگزاری دیجی‌تایمز معتقد است که اپل احتمالاً سال آینده از نواتک به‌عنوان تامین‌کننده‌ی پنل‌های اولد برای آیفون 17 اسلیم خود استفاده خواهد کرد. با این وجود، در حال حاضر هیچ منبع قابل اعتمادی چنین همکاری غیرمنتظره‌ای را تأیید نکرده است. این خبرگزاری همچنین حدس می‌زند که اپل ممکن است فناوری نمایشگر موردبحث را قبل از به‌کارگیری آن در سری آیفون‌های خود، روی دستگاه‌های دیگری آزمایش کند. به‎طور مثال، ساعت‌های هوشمند اپل واچ یا آیپدها ممکن است قبل از آیفون‌ها به نمایشگرهایی با پنل TDDI OLED نواتک مجهز شوند.

در نظر داشته باشید که این روزها شایعات پیرامون آیفون 17 قوت گرفته‌اند و مدل اسلیم ممکن است در نهایت از نمایشگری متفاوت برخوردار باشد و حتی نام دیگری برای آن انتخاب شود. به‌عنوان مثال، یکی از شایعاتی که اوایل تابستان امسال مطرح شده بود، به مجهز بودن آیفون 17 اسلیم به تنها یک دوربین اشاره می‌کرد، ادعایی که با توجه به قیمت احتمالی این محصول دور از باور است. به هر حال، باید منتظر ماند و دید که در نهایت کدام شایعات پیرامون مدل جدید آیفون صحت خواهند داشت.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *