جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گلکسی S24 FE و سری گلکسی تب S10 احتمالاً در هفته جاری رونمایی خواهند شد

گلکسی S24 FE و سری گلکسی تب S10 احتمالاً در هفته جاری رونمایی خواهند شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه پیش از این گزارشات از قصد سامسونگ برای رونمایی رسمی از گوشی شبه‌پرچم‌دار گلکسی S24 FE و تبلت‌های سری گلکسی تب S10 در ماه اکتبر سال جاری میلادی (نیمه‌دوم مهر تا نیمه‌اول آبان‌ماه) حکایت داشتند، اکنون با توجه به یک ویدیو منتشرشده در کانال یوتیوب سامسونگ در ویتنام، به نظر می‌رسد این کمپانی قصد دارد مراسم رونمایی از این محصولات را در روز پنجشنبه (26 سپتامبر/ 5 مهر) برگزار کند!

با این حال از آنجایی که حساب کاربری سامسونگ ویتنام بلافاصله پس از منتشر کردن این ویدیو، آن را از کانال یوتیوب خود پاک کرد؛ به باور برخی از کارشناسان این احتمال وجود دارد که سامسونگ رونمایی از جدیدترین محصولات خود را به تاریخ دیگری موکول کند. همچنین این احتمال نیز وجود دارد که ویدیو تبلیغاتی به اشتباه و کمی زودتر از موعد مدنظر سامسونگ بارگذاری شده باشد!

علاوه بر این در صورتیکه خبر برگزاری این مراسم در هفته جاری صحت داشته باشد، انتظار می‌رود سامسونگ در طی دو روز آینده به‌صورت رسمی این خبر را اعلام کند. در نهایت با توجه به فهرست شدن تبلت‌های سری گلکسی تب S10 در وب‌سایت رسمی سامسونگ در هند و باز شدن صف انتظار برای این سری، انتظار می‌رود این کمپانی به‌زودی از گلکسی S24 FE و سری گلکسی تب S10 رونمایی کند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *