جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

میزو Lucky 08؛ گوشی پرچمداری که تنها 280 دلار قیمت دارد!

میزو Lucky 08؛ گوشی پرچمداری که تنها 280 دلار قیمت دارد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه مدتی پیش کمپانی خودروسازی میزو به دلیل حاشیه سود کم در تجارت گوشی‌های هوشمند از این بازار خداحافظی کرده بود، اکنون، با توجه به رونمایی اخیر این کمپانی از گوشی‌های سری میزو نوت 21 و قصد آنها برای عرضه بین‌المللی این محصولات، به نظر می‌رسد این خودروساز مشهور تا حدودی از این تصمیم به ظاهر عجولانه خود پا پس کشیده و قصد دارد همچنان در دور رقابت باقی بماند! علاوه بر این، روز گذشته این کمپانی ضمن انتشار یک ویدیوی تبلیغاتی کوتاه، شمایی کلی از یکی از جدیدترین محصولات خود به نام «میزو Lucky 08» را نیز به تصویر کشید.

با استناد به اطلاعات منتشرشده در این ویدیو به نظر می‌رسد میزو قصد دارد از این گوشی، که از آن تحت عنوان یک «گوشی پرچم‌دار مبتنی بر هوش مصنوعی/ Flagship AI phone» یاد می‌کند، در تاریخ 25 سپتامبر (4 مهر) با برچسب قیمتی 2000 یوانی (معادل 280 دلار یا 255 یورو) رونمایی کند.

در حالیکه میزو تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با سخت‌افزارهای تعبیه‌شده بر روی این دستگاه (مانند تراشه، سنسورهای دوربین و ..) را در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است، اما با توجه به برچسب قیمتی بسیار پایین میزو Lucky 08، به نظر نمی‌رسد این دستگاه در حقیقت یک گوشی پرچم‌دار باشد! با این حال از آنجایی که کلمه «Lucky» به کارگرفته‌شده در نام این محصول به معنای «خوش‌شانسی» است و در فرهنگ چینی نیز از عدد «8» به عنوان خوش‌یمن‌ترین عدد یاد می‌شود، این احتمال وجود دارد که میزو در توسعه Lucky 08 سنگ تمام گذاشته باشد و این گوشی عملکردی بسیار قدرتمندتر را نسبت به سایر گوشی‌های هم‌رده و ارزان‌قیمت را از خود به نمایش بگذارد!

همچنین همان‌طور که در ویدیو بالا مشاهده می‌کنید، میزو Lucky 08 طراحی بصری جذابی دارد و به نظر می‌رسد جزیره دوربین دایره‌ای‌شکل منحصربه‌فرد آن به یک دوربین اصلی و احتمالاً یک سنسور کمکی مجهز باشد.

در نهایت لازم است بگوییم که راهکارهای مارکتینگ میزو برای تبلیغ میزو Lucky 08 به انتشار یک ویدیو تیزر محدود نشده و این کمپانی به ازاء دریافت «1 یوان» از کاربران به آن‌ها اجازه می‌دهد تا از حالا جای خود را در صف متقاضیان خرید میزو لاکی 08 رزرو کرده و در یک قرعه‌کشی هیجان‌انگیز برای سواری گرفتن از یک نسخه ویژه از خودرو الکتریکی و اسپرت میزو لینک اند کو زد 10 (Meizu x Lynk & Co Z10) نیز شرکت نمایند!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *