جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی آنر مجیک V3، تبلت مجیک پد 2 و لپ تاپ مجیک بوک آرت 14 راهی بازار جهانی شدند

گوشی آنر مجیک V3، تبلت مجیک پد 2 و لپ تاپ مجیک بوک آرت 14 راهی بازار جهانی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی آنر در نمایشگاه IFA 2024 به‌طور رسمی گوشی آنر مجیک V3، تبلت آنر مجیک پد 2 و لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت 14 را به بازار جهانی معرفی کرد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های اصلی نسخه بین‌المللی هر سه محصول، با اِروتِک همراه باشید.

گوشی آنر مجیک V3 با ضخامت ۹٫۲ میلی‌متری و وزن ۲۲۶ گرمی، به‌طرز چشمگیری باریک و سبک طراحی شده و حتی سبک‌تر از گلکسی S24 اولترا ۲۳۲ گرمی سامسونگ به حساب می‌آید، اما حدود ۰٫۶ میلی‌متر ضخیم‌تر از آن است. گوشی تاشو موردبحث همچنین به‌لطف کسب گواهی IPX8، در برابر آب مقاوم عمل می‌کند.

این گوشی به تراشه‌ی اسنپدراگون 8 نسل 3، با ۱۲ یا ۱۶ گیگابایت رم مجهز است و انرژی آن توسط یک باتری ۵٬۱۵۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۶۶ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی تأمین می‌شود. هر دو نمایشگر گوشی تاشو آنر، ۱۲۰ هرتزی و LTPO هستند؛ آنر مجیک V3 از نمایشگر خارجی ۶٫۴۳ اینچی با رزولوشن ۱٬۰۶۰ در ۲٬۳۷۶ پیکسل و نمایشگر داخلی ۷٫۹۲ اینچی با رزولوشن ۲٬۱۵۶ در ۲٬۳۴۴ پیکسل بهره می‌برد.

آنر مجیک وی 3 همچنین از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی (با سنسور ۱/۱٫۵۶ اینچی)، دوربین پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی (با زوم ۳٫۵ برابری و سنسور ۱/۲٫۵۶ اینچی) و دوربین فوق عریض ۴۰ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. هر دو نمایشگر این گوشی نیز از یک دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی میزبانی می‌کنند.

گوشی آنر مجیک وی 3 در رنگ‌های مشکی، سبز و قهوه‌ای با قیمت ۱٬۹۹۹ یورو راهی بازار اروپا می‌شود.

گوشی آنر مجیک V3، تبلت مجیک پد 2 و لپ تاپ مجیک بوک آرت 14 راهی بازار جهانی شدند

محصول دیگری که فرصت عرضه در بازارهای بیشتری را پیدا می‌کند، تبلت آنر مجیک پد 2 است. این تبلت قدرتمند از یک نمایشگر ۱۲٫۳ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتزی، همراه با یک باتری ۱۰٬۰۵۰ میلی‌آمپرساعتی، تراشه‌ی اسنپدراگون 8s نسل 3 و حداکثر ۱۶ گیگابایت رم بهره می‌برد.

مجیک پد 2 در رنگ‌های آبی و مشکی و همراه با صفحه‌کلید بلوتوثی و قلم Magic Pencil 3 عرضه می‌شود و در بازار اروپا دارای برچسب قیمتی ۵۹۹ یورو است.

گوشی آنر مجیک V3، تبلت مجیک پد 2 و لپ تاپ مجیک بوک آرت 14 راهی بازار جهانی شدند

 

لپ تاپ آنر مجیک بوک آرت 14 نیز گوشی و تبلت مذکور را در بازار اروپا همراهی می‌کند. این تبلت به پردازنده‌های Core 5 Ultra 125H یا Core 7 Ultra 155H اینتل، در کنار ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت رم و ۱ ترابایت حافظه‌ی SSD مجهز است.

آنر مجیک بوک آرت 14 از یک نمایشگر ۱۴٫۶ اینچی اولد با صفحه‌ی لمسی، رزولوشن ۳٬۱۲۰ در ۲٬۰۸۰ پیکسل و نسبت تصویر ۳ به ۲ استفاده می‌کند. از سایر ویژگی‌های جذاب این لپ‌تاپ باید به برخورداری آن از حسگر اثر انگشت، ماژول وبکم جداشدنی، باتری ۶۰ وات‌ساعتی، دو پورت USB-C (در سمت چپ بدنه)، یک پورت USB-A، یک پورت HMDI 2.1 و یک جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون (همگی در سمت راست) اشاره کرد.

شرکت آنر در حال حاضر قیمت و تاریخ عرضه‌ی مجیک بوک آرت 14 را اعلام نکرده است، اما انتظار می‌رود که به‌زودی از نسخه‌ی مجهز به تراشه‌ی اسنپدراگون این لپ‌تاپ رونمایی کند.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *