جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

از گوشی تاشو نوبیا فلیپ 2 می‌توانیم چه انتظاراتی داشته باشیم؟

از گوشی تاشو نوبیا فلیپ 2 می‌توانیم چه انتظاراتی داشته باشیم؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی تاشو نوبیا فلیپ 2 به‌تازگی در پایگاه داده IMEI فهرست شده است و به نظر می‌رسد کمپانی ZTE قصد دارد با این دستگاه به حضور خود در بازار گوشی‌های تاشو ادامه دهد! اما از نوبیا فلیپ 2 چه انتظاراتی می‌توان داشت؟

از گوشی تاشو نوبیا فلیپ 2 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

ZTE اولین گوشی هوشمند تاشو خود، یعنی نوبیا فلیپ فایوجی، را در ماه فوریه سال جاری میلادی معرفی کرد. در حالیکه این کمپانی تاکنون هیچگونه اطلاعاتی را در رابطه با دومین گوشی تاشو خود در اختیار علاقه‌مندان قرار نداده است، انتظار می‌رود نوبیا فلیپ 2 با شماره مدل «NX732J» یک نسخه ارتقاءیافته از نسل پیش از خود باشد. در همین راستا قصد داریم با نگاهی گذرا به مشخصات کلیدی نوبیا فلیپ فایوجی، چشم‌انداز واضح‌تری را برای تاشو آتی ZTE ترسیم کنیم.

نوبیا فلیپ فایوجی به یک صفحه‌نمایش داخلی آمولد 6.9 اینچی با «رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتزی» مجهز است که از فناوری تنظیم نور PWM (مدولاسیون پهنای پالس) با فرکانس «2160 هرتزی» و طیف رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. صفحه‌نمایش خارجی این دستگاه نیز یک پنل دایره‌ای آمولد 1.43 اینچی با رزولوشن «466 در 466 پیکسلی» است که به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن گوشی، وظایف ساده و کارهای روزمره خود را مدیریت کنند.

از گوشی تاشو نوبیا فلیپ 2 چه انتظاراتی داشته باشیم؟

ZTE اولین گوشی هوشمند تاشو خود را به تراشه «اسنپدراگون 7 نسل 1» مجهز کرده و این دستگاه از رم حداکثر «12 گیگابایتی» و فضای ذخیره‌سازی حداکثر «512 گیگابایتی» پشتیبانی می‌کند. این در حالی است که یک باتری «4310 میلی‌آمپر ساعتی» وظیفه تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد. همچنین این دستگاه از شارژ سریع سیمی با سرعت «33 واتی» پشتیبانی کرده و قادر است در مدت زمان «73 دقیقه» از شارژ 0 به شارژ 100 درصدی دست یابد. لازم به ذکر است این گوشی هوشمند تاشو از فناوری ارتباط میدان نزدیک (NFC) نیز پشتیبانی می‌کند.

در حالیکه ZTE تاکنون هیچگونه جزئیاتی در رابطه با رونمایی رسمی از نوبیا فلیپ 2 را با علاقه‌مندان به اشتراک نگذاشته است، اما با توجه به بازه زمانی عرضه نوبیا فلیپ فایوجی انتظار می‌رود دومین گوشی تاشو این کمپانی نیز در اوایل سال 2025 میلادی (احتمالاً ماه فوریه) رونمایی شود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *