جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ریلمی 13 پرو و پرو پلاس با معماری تصویربرداری مبتنی‌بر هوش مصنوعی معرفی شدند

ریلمی 13 پرو و پرو پلاس با معماری تصویربرداری مبتنی‌ بر هوش مصنوعی معرفی شدند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

سری ریلمی 13 پرو (Realme 13 Pro) سرانجام به‌صورت رسمی معرفی شد و این‌طور که به نظر می‌رسد، تمرکز این گوشی‌های میان‌رده بر روی عکاسی است. برند ریلمی همچنین با بهره‌گیری از قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی برای بهبود کیفیت و ویرایش تصاویر، ریلمی 13 پرو و ریملی 13 پرو پلاس را با دوربین‌های در سطح پرچم‌دار و الگوریتم‌های پیشرفته‌ی معماری تصویربرداری مبتنی‌ بر هوش مصنوعی Hyperimage پلاس به بازار می‌آورد. برای آشنایی با مشخصات و ویژگی‌های هر دو گوشی جدید ریلمی، با اِروتِک همراه باشید.

ریلمی 13 پرو پلاس اولین گوشی بازار با سنسور LYT-701 سونی به حساب می‌آید و دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی مدل پرو پلاس (با فاصله‌ی کانونی ۲۴ میلی‌متر) از این حسگر جدید استفاده می‌کند. این موضوع برای دوربین تله‌فوتو ۵۰ مگاپیکسلی با زوم ۳ برابری و فاصله‌ی کانونی ۷۳ میلی‌متری که به سنسور ۱/۲ اینچی جدید LYT-600 سونی تجهیز شده نیز صادق است. هر دو دوربین از سیستم لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) برخوردارند و توسط یک لنز فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی (با فاصله‌ی کانونی ۱۵ میلی‌متری) همراهی می‌شوند.

ریلمی ۱۳ پرو نیز از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی کوچک‌تری با سنسور LYT-600 سونی استفاده می‌کند، اما دارای همان دوربین فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی مدل پرو پلاس است. برند ریلمی همچنین اعلام کرد که آثار کلود مونه، نقاش فرانسوی، الهام‌بخش طراحی سری ریلمی ۱۳ پرو بوده‌اند.

ریلمی 13 پرو و پرو پلاس با معماری تصویربرداری مبتنی‌بر هوش مصنوعی معرفی شدند

هر دو گوشی از یک نوع نمایشگر ۶٫۷ اینچی امولد خمیده با رزولوشن +FHD، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و محافظ گوریلا گلس 7i کورنینگ بهره می‌برند. ریلمی هر دو گوشی میان‌رده‌ی جدید خود را نیز به تراشه‌ی اسنپدراگون 7s نسل 2 کوالکام مجهز کرده است.

با اعلام رسمی ریلمی، سری ۱۳ پرو و تمامی گوشی‎‌های مدل پرو ریلمی در آینده با گزینه‌ی ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شوند. این برند همچنین وعده داد که تمامی مدل‌های پرو حداقل از گواهی IP65 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار برخوردار خواهند بود.

انرژی هر دو گوشی موردبحث توسط یک نوع باتری ۵٬۲۰۰ میلی‌آمپرساعتی تأمین می‌شود؛ مدل پرو از شارژ سریع ۴۵ واتی SuperVOOC پشتیبانی می‌کند، در حالی که مدل پرو ۱۳ از شارژ سریع ۸۰ واتی بهره می‌گیرد.

سری ریلمی ۱۳ پرو در سه رنگ طلایی، بنفش و سبز تیره برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت.

 

ریلمی 13 پرو و پرو پلاس با معماری تصویربرداری مبتنی‌بر هوش مصنوعی معرفی شدند

گوشی ریلمی 13 پرو در کانفیگ ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی با قیمت ۲۶٬۹۹۹ یوان (حدود ۳۲۰ دلار) به بازار می‌آید، در حالی که کانفیگ ۸/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب با برچسب‌های قیمتی ۲۸٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۳۴۶ دلار) و ۳۱٬۹۹۹ یوان (حدود ۳۸۲ دلار) به فروش می‌رسند.

کانفیگ پایه‌ی گوشی ریلمی 13 پرو با ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۳۲٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۳۹۴ دلار) قیمت دارد. این در حالی است که برای کانفیگ ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی و ۱۲/۵۱۲ گیگابایتی به‌ترتیب باید ۳۴٬۹۹۹ یوان (حدود ۴۱۸ دلار) و ۳۶٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۴۴۱ دلار) هزینه کنید.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *