جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نیو فون 2 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

نیو فون 2 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی نیو (Nio) در جریان یک رویداد جدید که به‌ مناسب روز نوآوری در شانگهای برگزار شده بود، از گوشی پرچم‌دار جدید خود با نام «نیو فون 2» (Nio Phone2) رونمایی کرد. به نظر می‌رسد این شرکت خودروساز چینی به برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی سالانه‌ی گوشی‌های پرچم‌دار پایبند است، چرا که گوشی Nio Phone نیز تابستان سال گذشته معرفی شده بود.

نیو فون 2 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

نیو فون 2 هم از نظر طراحی ظاهری و هم مشخصات سطح بالایی که دارد، شبیه به نسل قبلی خود است. جذابیت اصلی این گوشی جدید نیز یکپارچگی عمیق آن با خودروهای برقی این برند خواهد بود و نیو فون 2 همانند نیو فون 1 از یک دکمه‌ی اختصاصی در سمت چپ فریم گوشی برای کنترل عملکردهای متصل به خودرو بهره می‌گیرد. یکی از تغییرات جدید نیو فون 2 نسبت به نسل قبلی، امکان شخصی‌سازی این دکمه است و اکنون کاربران می‌توانند تعیین کنند که لمس طولانی این دکمه‌ی اختصاصی چه عملکرد و قابلیتی را در گوشی فعال کند.

گوشی جدید برند نیو همچنین می‌تواند به‌طور طبیعی به‌عنوان سوئیچ خودرو عمل کند. این سیستم از فناوری UWB یا پهنای باند فوق‌عریض (Ultra Wide Band) و بلوتوث برای خودروهای پشتیبانی‌شده کمک می‌گیرد و امنیتشان را بیشتر می‌کند. علاوه‌ بر این، فناوری UWB پیدا کردن خودرو را آسان می‌سازد و قابلیت‌های دیگری مانند ثبت خودکار شماره‌ی پارکینگ و مکان خودرو را ارائه می‌دهد. نیو فون 2 همچنین از کلید NFC پشتیبانی می‌کند.

نیو لینک (Nio Link) یکی دیگر از ویژگی های برجسته‌ی این گوشی است که به شما امکان می‌دهد تا با استفاده از سیستم خودروهای نیو با گوشی خود تعامل داشته باشید و از برنامه‌هایی مانند گالری، مدیریت فایل و برنامه‌های مختلف اداری و پیام‌رسان استفاده کنید.

جدیدترین گوشی نیو از یک نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی LTPO با پنل اولد E7 سامسونگ، رزولوشن 2K، نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۲٬۶۰۰ نیت و پشتیبانی از Ultra HDR و تنظیم نور بین ۰ و ۸۰۰ نیت به روش PWM با فرکانس ۱٬۴۴۰ هرتز بهره می‌برد. نیو فون 2 همچنین به تراشه‌ی قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 3 و یک باتری ۵٬۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۸۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی مجهز است.

این گوشی دارای دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور LYT-T808 سونی، یک دوربین فوق‌عریض ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور IMX882 سونی و یک دوربین تله‌فوتو پریسکوپی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور IMX890 سونی و زوم اپتیکال ۲٫۶ برابری است. تمامی این موارد در یک بدنه‌ی بسیار سبک قرار گرفته‌اند که با رنگ‌های مختلفی راهی بازار می‌شود. ضخامت نسخه‌ی شیشه‌ای گوشی جدید نیو ۸٫۶ میلی‌متر و وزن آن معادل ۲۰۹ گرم است. نسخه‌ی سرامیکی نیو فون ۲ نیز ۸٫۴۵ میلی‌متر ضخامت و ۲۲۶ گرم وزن دارد.

نیو فون 2 با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و نمایشگر 120 هرتزی معرفی شد

گوشی نیو فون ۲ با قیمت ۶٬۴۹۹ یوان (حدود ۸۹۶ دلار) به فروش می‌رسد.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *