جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ارزان ترین نسخه پوکو M6 فایوجی رونمایی شد

ارزان ترین نسخه پوکو M6 فایوجی با قیمت 100 دلاری رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی پوکو M6 فایوجی سال گذشته با ۳ کانفیگ مختلف راهی بازارهای آسیایی شد؛ ۴ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی، ۶ گیگابایت رم با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی و ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی. علاوه‌بر این سه نسخه، برند پوکو به‌تازگی از نسخه‌ی جدیدی با یک پیکربندی متفاوت نیز پرده برداشت که در ادامه به مرور مشخصات آن می‌پردازیم.

مشخصات ارزان‌ترین نسخه گوشی پوکو M6 فایوجی

نسخه‌ی جدید پوکو M6 فایوجی به همان ۴ گیگابایت رم مدل استاندارد مجهز است اما به‌جای ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی را در اختیار کاربران می‌گذارد. این کاهش ظرفیت در قیمت گوشی موردبحث نیز تأثیر گذاشته است و این مدل از تاریخ ۲۰ جولای (۳۰ تیر) با برچسب قیمتی ۸٬۲۴۹ روپیه (حدود ۹۹ دلار) به فروش خواهد رسید. ارزان‌ترین نسخه‌ی پوکو ام 6 فایوجی در سه رنگ آبی، سبز و مشکی در دسترس قرار می‌گیرد.

ارزان ترین نسخه پوکو M6 فایوجی رونمایی شد

غیر از رم و حافظه‌ی داخلی، سایر مشخصات این نسخه با پوکو M6 فایوجی استاندارد تفاوتی ندارد. گوشی مذکور از یک صفحه‌نمایش ۶٫۴ اینچی با رزولوشن +HD و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد و به تراشه‌ی دایمنسیتی 6100 پلاس مجهز است. انرژی این محصول نیز توسط یک باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۸ واتی تأمین می‌شود.

جزیره‌ی دوربین مستطیلی‌شکل پوکو ام 6 فایوجی مشکی‌رنگ است و از دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی این گوشی همراه با یک لنز هوش مصنوعی میزبانی می‌کند. یک دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی پوکو M6 فایوجی به چشم می‌خورد و یک اسکنر اثر انگشت بر روی دکمه‌ی پاور این گوشی تعبیه شده است. با توجه به وعده‌های شیائومی، پوکو‌ M6 فایوجی واجد دریافت دو به‌روزرسانی سیستم‌عاملی و سه سال پچ امنیتی خواهد بود.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *