جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌های سری شیائومی 15 احتمالاً از رتبه IP69 پشتیبانی خواهند کرد

گوشی‌های سری شیائومی 15 احتمالاً از رتبه IP69 پشتیبانی خواهند کرد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه انتظار می‌رود شیائومی گوشی‌های پرچم‌دار سری شیائومی 15 خود را تا پایان سال جاری میلادی روانه بازار کند، با ورود به 6 ماهه دوم سال، به آتش شایعات حول محور این سری افزوده شده است. در حال حاضر به نظر می‌رسد شیائومی در گوشی‌های سری شیائومی 15 رتبه استاندارد IP68 نسل پیشین (سری شیائومی 14) را ارتقاء داده و هر دو گوشی شیائومی 15 (نسخه وانیلی/ استاندارد) و شیائومی 15 پرو از استاندارد مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار IP69 پشتیبانی می‌کنند. در حالت کلی رتبه IP69 محافظت بیشتری را نسبت به رتبه IP68 ارائه داده و از دستگاه در برابر “پاشش پرفشار آب (مانند جکوزی)” و “تمیزکاری با بخار آب” نیز محافظت به عمل می‌آورد.

همچنین دریافت رتبه IP69 توسط گوشی‌های سری شیائومی 15 به این معناست که این دستگاه‌ها قادرند تا در یک بازه زمانی حداکثر 30 دقیقه‌ای در عمق 1.5 متری آب دوام بیاورند. این رتبه می‌تواند برای دستگاه‌هایی که به «تمیزکاری مکرر و پر شدت» نیاز دارند مفید باشد. علاوه بر این، حفاظت بیشتر در برابر “رطوبت” می‌تواند بر اطمینان خاطر کاربران در صورت بروز حوادث غیرمترقبه بیفزاید. برای ترسیم یک چشم‌انداز واضح لازم است که ذکر کنیم که دستگاه‌های دارای رتبه IP68 تنها می‌توانند غوطه‌ور شدن در عمق بیش از 1 متری را تحمل کنند.

در رابطه با سایر مشخصات کلیدی سری شیائومی 15، پیش‌بینی می‌شود این سری به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام مجهز باشد. همچنین از آنجایی که به نظر می‌رسد کوالکام در ماه اکتبر (نیمه دوم مهر تا نیمه اول آبان) عرضه این چیپست را آغاز کند، انتظار می‌رود پس از تولید انبوه سری شیائومی 15 در ماه سپتامبر، این سری نیز در ماه اکتبر به بازار معرفی شود. این در حالی است که احتمال می‌رود عرضه شیائومی 15 اولترا به اوایل سال 2025 میلادی موکول شود.

در حال حاضر گزارشات از تصمیم شیائومی برای تجهیز شیائومی 15 پرو به «دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم ثابت “فوق‌العاده بزرگ”» و «یک سنسور 0.8 میکرومتری تله‌فوتو پریسکوپی با وضوح 50 مگاپیکسلی و زوم اپتیکال 3 برابری» حکایت دارند. همچنین پیش‌بینی می شود این دستگاه انرژی خود را از یک باتری «5400 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سیمی با سرعت «100 واتی» تأمین کند.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *