جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نوبیا رد مجیک 9S پرو با تراشه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی خواهد شد

نوبیا رد مجیک 9S پرو با نسخه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی خواهد شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

چندی پیش نوبیا (زیرمجموعه کمپانی ZTE) از تصمیم خود برای رونمایی از گوشی گیمینگ رد مجیک 9S پرو در تاریخ 3 جولای (13 تیر) خبر داد و اکنون این برند گیمینگ جزئیات تازه‌ای در رابطه با مشخصات کلیدی و تراشه تعبیه‌شده بر روی این گوشی پرچم‌دار را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

با توجه به گزارشات رسمی نوبیا این گوشی گیمینگ را به تراشه پرچم‌دار کوالکام، یعنی اسنپدراگون 8 نسل 3، مجهز خواهد کرد. با این حال به نظر می‌رسد نوبیا یک نسخه اورکلاک‌شده از این تراشه با یک هسته عملکردی Cortex-X4 با فرکانس (نرخ کلاک) ارتقاءیافته از «3.3 گیگاهرتز» به «3.4 گیگاهرتزی» را برای این دستگاه در نظر گرفته است. همچنین فرکانس واحد پردازش گرافیک (GPU) این چیپست نیز با ارتقاء 10 درصدی به «1 گیگاهرتز» افزایش یافته است.

این در حالی است که نوبیا به انواع «رم و حافظه داخلی» این دستگاه دست نزده و این دستگاه نیز مانند سایر برادران خود در سری “رد مجیک 9” از رم «LPDDR5X» و حافظه داخلی نوع «UFS 4.0» پشتیبانی خواهد کرد. لازم به ذکر است نوبیا رد مجیک 9S پرو با مشخصات فوق موفق به کسب امتیاز «2319» در تست‌های تک‌هسته‌ای و امتیاز «7215» در تست‌های چندهسته‌ای بنچمارک گیک‌بنچ (نسخه 6.2.2) شد. با این حال به نظر می‌رسد نوبیا مجموعه‌ای جدید از قابلیت‌های مبتنی بر هوش مصنوعی را برای این دستگاه در نظر گرفته است.

نوبیا رد مجیک 9S پرو با تراشه اورکلاک‌شده اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی خواهد شد

در نهایت پیش‌بینی می‌شود نوبیا طراحی “رد مجیک 9 پرو” را بر روی «رد مجیک 9S پرو» اعمال کرده و این دستگاه نیز با «بدنه‌ای مسطح و فاقد برآمدگی دوربین در قاب پشتی» روانه بازار شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *