جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آنر به‌زودی یک گوشی ارزان قیمت جذاب 5G را معرفی می‌کند!

آنر به‌زودی یک گوشی ارزان قیمت جذاب 5G را معرفی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر در چند ماه گذشته بارها به تیتر اخبار تکنولوژی تبدیل شده و در بازار گوشی‌های هوشمند بسیار فعال بوده است. مجیک وی فلیپ این کمپانی یکی از جالب‌ترین گوشی‌های تاشوی موجود در بازار است، در طرف مقابل گوشی‌های سری آنر 200 کاملاً رقابتی هستند، به خصوص در اروپا که قیمت‌ها معمولاً بالاتر از سایر مناطق است!

اما ما امروز در مورد گوشی بسیار ارزان‌تری از آنر صحبت خواهیم کرد که در چین معرفی می‌شود و البته شانس بسیار بالایی برای عرضه در بازارهای دیگر که آنر محصولات خود را در آن‌ها می‌فروشد، دارد.

آنر پلی 60 پلاس (Honor Play 60 Plus) معرفی‌نشده یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه بوده که اخیراً در سایت چاینا تلکام مشاهده شده است. علاوه بر این، این گوشی به‌تازگی در وب‌سایت گواهی 3C ظاهر شده که نشان می‌دهد آنر به‌زودی این گوشی را معرفی خواهد کرد.

خبر خوب دیگر این است که به‌لطف این فهرست‌ها، ما نه‌تنها از ظاهر گوشی، بلکه از بیشتر مشخصات کلیدی آن نیز آگاهی داریم. به عنوان مثال، آنر پلی 60 پلاس به پردازنده اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام، چیپستی که به‌طور خاص برای گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه 5G طراحی شده است، مجهز خواهد شد.

علاوه بر این، این گوشی دارای یک صفحه‌نمایش بزرگ 6.77 اینچی ال‌سی‌دی +HD با نرخ نوسازی 120 هرتزی و یک حفره پانچ بوده که یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. قاب پشتی این دستگاه نیز دارای یک ماژول دوربین دوگانه است که از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل می‌شود.

آنر پلی 60 پلاس از 12 گیگابایت رم و 256 یا 512 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که البته برای یک گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه بسیار زیاد است. همچنین این دستگاه از یک باتری عظیم 6000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی 35 واتی تغذیه می‌کند.

صبر کنید، هنوز تمام نشده! آنر پلی 60 پلاس در سه رنگ مختلف مشکی فانتوم، سبز سرزمین عجایب و سفید مهتابی در چین عرضه خواهد شد. وب سایت چاینا تلکام همچنین نشان می‌دهد که قیمت این گوشی جذاب 205 دلار (195 یورو) است.

منبع: Phonearena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *