جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

در ساخت این نسخه تکنو کامون 30 از تفاله قهوه استفاده شده است!

در ساخت این نسخه تکنو کامون 30 از تفاله قهوه استفاده شده است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی تکنو (Tecno) به‌تازگی با برند تلویزیونی و صوتی آلمانی Loewe وارد همکاری شده است تا نسخه‌ی ویژه‌ای از سری کامون 30 را راهی بازار کند. برجسته‌ترین ویژگی این نسخه‌ی ویژه، قاب پشتی جذابش محسوب می‌شود که در ساخت آن از تفاله‌ی قهوه استفاده شده است!

برند تکنو با افتخار در بیانیه‌ی مطبوعاتی رسمی خود در مورد نسخه‌ی جدید گوشی‌های سری کامون 30 ادعا می‌کند که این اولین کاور پشتی ساخته‌شده از تفاله‌ی قهوه در صنعت به حساب می‌آید. رنگ‌بندی جدید این سری دارای «سبزی خیره‌کننده با الهام از طبیعت» است که «تعهد به طراحی پایدار و شیک را منعکس می‌کند».

نسخه ویژه تکنو کامون 30 با قاب پشتی ساخته‌شده از تفاله قهوه معرفی شد!

طراحی گرادیان نسخه‌ی ویژه‌ی کامون 30 «از چرخه‌ی زندگی برگ‌های طبیعی با پالت رنگی که رشد و زندگی برگ سبز را نشان می‌دهد» الهام گرفته شده است. به گفته‌ی تکنو، این طراحی «جشن طبیعت، فناوری و مد است که در هماهنگی به‌نفع سیاره کار می‌کنند».

با تأیید رسمی وزارت کشاورزی ایالات متحده‎ی آمریکا (USDA)، قاب پشتی این نسخه از بیش از ۲۵ درصد مواد زیستی تشکیل شده است. این فرآیند تولید تفاله‌ی قهوه بدون استفاده‌ از هرگونه حلال ارگانیک و مصرف بیش از حد آب طی می‌شود و Loewe کاملاً از انرژی خورشیدی استفاده می‌کند.

شایان ذکر است که برای هر قاب پشتی تولیدشده، تقریباً ۰٫۸ گرم از تفاله‌ی قهوه استفاده می‌شود. این نسخه‌ی ویژه تنها محدود به یک گوشی نخواهد بود و کل سری کامون 30 (گوشی‌های کامون 30 پریمیر، کامون 30 پرو، کامون 30 فایوجی و کامون 30 استاندارد) را شامل می‌شود. غیر از قاب پشتی جدید، هیچ تغییر دیگری در این گوشی‌ها به چشم نمی‌خورد و تکنو به مشخصات این گوشی‌ها در نسخه‌ی ویژه‌ی Loewe دست نزده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *