جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی پوکو M6 پلاس فایوجی به‌زودی معرفی می‌شود

گوشی پوکو M6 پلاس فایوجی به‌زودی معرفی می‌شود

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند پوکو در بازار گوشی‌ها به ارائه‌ی محصولات میان‌رده‌ی جذاب و رقابتی شناخته می‌شود و این روند ظاهراً با گوشی جدیدی از سری M پوکو به نام «پوکو M6 پلاس فایوجی» (POCO M6 Plus 5G) که در کد HyperOS رؤیت شده است، بار دیگر ادامه پیدا خواهد کرد. این گوشی در واقع نسخه‌ی ری‌برندشده و تغییرنام‌یافته‌‌ ردمی نوت 13R خواهد بود که مدتی پیش به بازار چین راه یافت.

گمانه‌زنی‌های پیرامون این گوشی به احتمال انتخاب نام «پوکو M7 پرو فایوجی» (POCO M7 Pro 5G) برای آن اشاره کرده بودند. با این حال، پوکو تصمیم گرفته است تا گوشی جدید خود را به‌عنوان «پوکو M6 پلاس فایوجی» به بازار معرفی کند. گوشی موردبحث اخیراً در کد HyperOS با شماره‌مدل «N19» و نام رمزی «breeze» مشاهده شد.

گوشی پوکو M6 پلاس فایوجی به‌زودی معرفی می‌شود

گوشی پوکو M6 پلاس فایوجی به‌زودی معرفی می‌شود

پوکو M6 پلاس فایوجی از یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۹ اینچی IPS با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و روشنایی ۵۰۰ نیتی بهره می‌برد. این نمایشگر از رزولوشن بالایی برخوردار است و ضمن ارائه‌ی تجربه‌ی بصری روان، با کسب گواهی TÜV Rheinland به سلامتی چشم کاربران نیز توجه دارد. پوکو با پیروی از ردمی نوت 13R، برای گوشی جدید خود طراحی امروزی و شیکی را در نظر می‌گیرد.

گوشی میان‌رده‌ی مذکور به تراشه‌ی اسنپدراگون 4 نسل 2 کوالکام مجهز شده است و از پس کارهای روزمره و گیمینگ نه‌چندان شدید برمی‌آید. ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی UFS 2.2 نیز سرعت بالا و فضای ذخیره‌سازی قابل قبولی را برای کاربران تأمین می‌کنند. سخت‌افزار پوکو M6 پلاس فایوجی به‌طور کلی قادر به برآورده کردن نیازهای کاربران به انجام چند کار به‌صورت همزمان است.

این گوشی به‌صورت پیش‌فرض اندروید 14 را با رابط کاربری HyperOS شیائومی اجرا می‌کند تا تجربه‌ای کاربرپسند و شناور را به ارمغان بیاورد و عملکرد کلی دستگاه را بهبود ببخشد. باید منتظر ماند و دید که پوکو در چه تاریخی به‌شکل رسمی از گوشی پوکو M6 پلاس فایوجی رونمایی خواهد کرد تا با برچسب قیمتی آن در بازارهای جهانی آشنا شویم.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *