جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ناتینگ فون 3 احتمالاً یکی از ویژگی های آيفون 16 را قبل از عرضه کپی می‌کند!

ناتینگ فون 3 احتمالاً یکی از ویژگی های آيفون 16 را قبل از عرضه کپی می‌کند!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نزدیک به یک‌سال از عرضه‌ی گوشی پرچم‌دار ناتینگ فون 2 (Nothing Phone 2) می‌گذرد و کم‌کم باید منتظر شروع نخستین شایعات و گزارشات پیرامون پرچم‌دار بعدی این برند لندنی باشیم. کارل پی، مدیرعامل برند ناتینگ، به‌تازگی تصاویر جدیدی را به اشتراک گذاشته است که برخی از به‌روزرسانی‌های رابط کاربری NothingOS را نشان می‌دهند. علی‌رغم اینکه تغییرات نرم‌افزاری جدید به‌خودی خود جالب‌توجه هستند، اما برخی از اعضای سایت Beebom به‌سرعت به این نتیجه رسیدند که گوشی موجود در تصاویر کارل پی، ممکن است ناتینگ فون 3 باشد!

گوشی‌های ناتینگ فون 1، ناتینگ فون 2 و ناتینگ فون 2a دارای ۳ دکمه هستند که دو کلید تنظیم صدا در سمت چپ گوشی و یک دکمه‌ی پاور در سمت راست را شامل می‌شوند. با این وجود، گوشی موردبحث در تصاویر منتشرشده توسط پی به یک دکمه‌ی اضافی در سمت راست بدنه مجهز شده که درست زیر دکمه‌ی پاور جای خوش کرده است.

ناتینگ فون 3 احتمالاً یکی از ویژگی های آيفون 16 را قبل از عرضه کپی می‌کند!

عملکرد این دکمه‌ی جدید در حال حاضر مشخص نیست، اما تصمیم ناتینگ برای تجهیز گوشی پرچم‌دار بعدی خود به این دکمه با توجه به شایعات پیرامون سری آیفون 16، اقدام هیجان‌انگیزی محسوب می‌شود. بسیاری بر این باورند که نسل جدید سری پرچم‌دار اپل دکمه‌ی جدیدی را در زیر دکمه‌ی پاور معرفی خواهد کرد.

بر اساس شایعات پیرامون سری آیفون 16، این دکمه‌ی جدید از قابلیت‌های مختلفی مانند شاتر دوربین یا اجرای برنامه‌ی دوربین بهره‌مند خواهد بود. گمانه‌زنی‌ها همچنین به احتمال ارائه شدن ویژگی‌های قابل شخصی‌سازی جدید از طریق این دکمه اشاره کرده‌اند که احتمالاً به قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی نسخه‌ی بعدی iOS مربوط می‌شوند.

با توجه به تصمیم اخیر ناتینگ مبنی‌ بر استفاده از دستیار هوش مصنوعی ChatGPT و قابلیت‌های مختلف آن در رابط کاربری NothingOS، این احتمال وجود دارد که دکمه‌ی چهارم ناتینگ فون 3 به‌عنوان کلیدی اختصاصی برای فعال‌سازی قابلیت‌های مبتنی‌ بر هوش مصنوعی این گوشی مورداستفاده قرار بگیرد.

در زمان نگارش این متن اطلاعات اندکی درباره‌ی ناتینگ فون 3 در دسترس قرار دارد، اما انتظار می‌رود این گوشی از تراشه‌ی قدرتمندی در سری اسنپدراگون 8، نسخه‌ی بهبودیافته‌ی نورپردازی Glyph LED و تجربه‌ی کاربری بهتر بهره‌مند شود. زمان‌بندی خاص توییت جدید مدیرعامل برند ناتینگ می‌تواند به قریب‌الوقوع بودن رونمایی رسمی از این گوشی اشاره داشته باشد و باید منتظر ماند و دید که آیا ناتینگ فون 3 قبل از آیفون 16 به دکمه‌ی اضافی مجهز خواهد شد یا خیر.

منبع: AndroidAuthority

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *