جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

خط و نشان پوکو برای سامسونگ؛ پوکو F6 پرو بهتر از گلکسی S24 پلاس است!

خط و نشان پوکو برای سامسونگ؛ پوکو F6 پرو بهتر از گلکسی S24 پلاس است!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی مورد انتظار پوکو F6 پرو شیائومی در اواخر هفته جاری به صورت رسمی و جهانی معرفی خواهد شد. اما پیش از انتشار هرگونه اعلامیه رسمی در رابطه با تاریخ برگزاری مراسم رونمایی از این دستگاه، کمپانی پوکو ضمن به اشتراک‌گذاری یک پوستر تبلیغاتی جدید، محصول جدید خود را با گوشی پرچم‌دار گلکسی S24 پلاس سامسونگ مقایسه کرده و این غول فناوری کره جنوبی را به چالش کشیده است! اما بر روی کاغذ کدام یک از این دو دستگاه، نسبت به رقیب خود، عملکرد بهتری را از خود به نمایش خواهند گذاشت؟ در بررسی جزئیات بیشتر با اِروتِک همراه باشید.

تقابل پوکو F6 پرو با S24 پلاس سامسونگ

به نظر می‌رسد کمپانی پوکو قصد دارد در تاریخ 23 می (3 خرداد) از گوشی‌های «سری پوکو F6» و اولین تبلت خود تحت عنوان «پوکو پد» رونمایی کند. اما در پوستر تبلیغاتی به‌اشتراک گذاشته‌شده از سوی پوکو، این کمپانی ادعا می‌کند که رقابت اصلی پوکو F6 پرو با گلکسی S24 تنها بر سر «برچسب قیمتی» نبوده و می‌توان این دو دستگاه را از جنبه‌های مختلفی با یک‌دیگر مقایسه کرد!

خط و نشان پوکو برای سامسونگ؛ پوکو F6 پرو بهتر از گلکسی S24 پلاس است!

در حالیکه گلکسی S24 پلاس سامسونگ دارای قاب آلومینیومی و صفحه‌نمایش داینامیک آمولد 2X با «رزولوشن +QHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 2600 نیتی» بوده، پوکو F6 پرو در سمت مقابل به یک قاب فلزی درجه یک و صفحه‌نمایش Flow آمولد با «رزولوشن +WQHD، نرخ نوسازی 120 هرتزی و حداکثر روشنایی 4000 نیتی» مجهز می‌باشد.

از سوی دیگر، پرچم‌دار سامسونگ به تراشه اگزینوس (Exynos) 2400 این کمپانی و پرچم‌دار جدید پوکو به چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 کوالکام مجهز می‌باشند. علاوه بر این، از منظر ماژول‌های دوربین نیز، هر دو دستگاه از تنظیمات دوربین سه‌گانه 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال (OIS) مشابهی بهره می‌برند. همچنین در حالیکه گلکسی S24 پلاس به یک باتری «4900 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت «45 واتی» مجهز بوده، پوکو F6 پرو دارای یک باتری «5000 میلی‌آمپر ساعتی» با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی با سرعت «120 واتی» است.

با گذر از تفاوت‌های سخت‌افزاری چشمگیر، برچسب قیمتی جدیدترین پرچم‌دار پوکو نیز این دستگاه را از پرچم‌دار فعلی سامسونگ جلو می‌اندازد، چرا که قیمت گلکسی S24 پلاس از 999 دلار شروع و به 1199 دلار برای قدرتمندترین پیکربندی افزایش یافته اما قیمت قوی‌ترین پیکربندی پوکو F6 پرو (رم 16 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 1 ترابایتی) از مرز 1000 دلار نیز عبور نمی‌کند‍!

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *