Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ عرضه جهانی گوشی شیائومی 14 فاش شد

تاریخ عرضه جهانی گوشی شیائومی 14 فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در ماه اکتبر سال جاری میلادی بود که گوشی شیائومی 14 روانه‌ی بازار کشور چین شد و انتظار می‌رود که این محصول طی ماه‌های آینده به بازارهای جهانی نیز راه پیدا کند و جانشین گوشی شیائومی 13 شود. اخیراً شایعاتی مبنی‌بر احتمال لغو عرضه‌ی جهانی گوشی شیائومی 14 پرو شنیده می‌شد و حالا نیز یک گزارش جدید درباره‌ی تاریخ رونمایی از نسخه گلوبال شیائومی 14 منتشر شده است.

طبق شواهد جدید، از گوشی پرچمدار کمپانی شیائومی به‌صورت رسمی در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ (Mobile World Congress 2024)، واقع در شهر بارسلونای اسپانیا رونمایی خواهد شد. برای آن‌هایی که با کنگره‌ی جهانی موبایل آشنا نیستند، باید گفت که MWC در حقیقت بزرگترین نمایشگاه تجاری گوشی‌های همراه است که هر ساله در هفته‌ی آخر فوریه برگزار می‌شود. به این ترتیب، نمایشگاه مخصوص سال ۲۰۲۴ نیز از ۲۶ تا ۲۹ فوریه (۷ تا ۱۰ اسفند ۱۴۰۲) دایر خواهد بود. شایان ذکر است که برخی از برندها گاهی یک روز قبل از شروع رسمی کنگره‌ی جهانی موبایل از محصولات خود رونمایی می‌کنند. از این رو، این احتمال وجود دارد که شیائومی ۱۴ هم در ۲۵ فوریه (۶ اسفند) رسماً به بازار جهانی عرضه شود. این گزارش جدید همچنین اشاره کرده که این گوشی پرچمدار می‌تواند به‌طور همزمان در کشور هند نیز در دسترس قرار بگیرد.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر رندر گلکسی A54 سامسونگ در چهار رنگ مختلف منتشر شد

آخرین خبرهایی که از عرضه‌ی جهانی شیائومی ۱۴ شنیدیم هم پیروی این گزارش جدید بودند و به نظر می‌رسد که شیائومی بار دیگر به سنت معرفی از پرچمدارهای خود قبل از MWC وفادار خواهد ماند. هر دو مدل شیائومی ۱۳ اوایل سال ۲۰۲۳ و قبل از شروع کنگره‌ی جهانی موبایل به‌صورت جهانی رونمایی شدند و می‌توان این انتظار را از شیائومی ۱۴ و کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۲۴ نیز داشت. درباره‌ی عرضه‌ی این محصول در بازار هند هم باید خبر داد که شیائومی موفق به دریافت گواهی BIS (استاندارد صادرات کالا به هند) شده و احتمال عرضه‌ی همزمان شیائومی ۱۴ در این کشور هم وجود دارد.

تاریخ عرضه جهانی گوشی شیائومی 14 فاش شد

شیائومی ۱۴ یک پرچمدار جمع‌‎و‌جور با ماژول دوربین مربعی بیرون‌زده در قاب پشتی، فریم وسط فلزی و گواهی IP68 برای مقاومت در برابر گردوغبار و آب است. این محصول از صفحه‌نمایش 1.5K LTPO با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۳۰۰۰ نیتی بهره می‌برد. جدیدترین پرچمدار شیائومی به سیستم دوربین سه‌گانه‌ی برند لایکا با سنسورهای ۵۰ مگاپیکسلی و با فواصل کانونی ۲۳، ۱۴ و ۷۵ میلی‌متری مجهز شده است. این گوشی همچنین دارای تراشه‌ی قدرتمند اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۳ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی می‌باشد. علاوه‌بر این‌ها، در این دستگاه شاهد یک باتری ۴۶۱۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سیمی ۹۰ واتی و شارژ بی‌سیم ۵۰ واتی هستیم.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>