Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

آکسون 60 اولترا ZTE با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و اتصال ماهواره‌ای رونمایی شد

آکسون 60 اولترا ZTE با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 و اتصال ماهواره‌ای رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

برند ZTE به‌تازگی از گوشی آکسون 60 اولترا در چین رونمایی کرد. این گوشی به اتصال ماهواره‌ای دوگانه، ارسال و دریافت پیام و تماس از طریق سیستم ماهواره‌ای تیان‌تانگ (Tiantong) چین مجهز است. با این حال، باید به این نکته اشاره کرد که امکان خرید گوشی جدید ZTE برای کاربران معمولی وجود ندارد و آکسون 60 اولترا تنها در اختیار دولت چین و سازمان‌ها خواهد بود.

کمپانی ZTE همچنین یک الگوریتم پیشرفته‌ی چندین آنتنی را به این گوشی اضافه کرده است تا امکان جابه‌جایی سریع و درجا بین شبکه‌ی سیم‌کارت و سیستم ماهواره‌ای را فراهم کند و داده‌ها را با تأخیر کمتر و اتصال بهتر، حتی در مناطقی با پوشش ضعیف دکل‌های مخابراتی، انتقال دهد.

گوشی آکسون 60 اولترا ZTE از نسخه‌ی پیشرفته‌ی 5G (یا همان 5.5G) پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به حداکثر سرعت دانلود ۱۰ گیگابیت و حداکثر سرعت آپلود ۱ گیگابیت در ثانیه برسد. ویژگی قابل توجه‌ی دیگر این گوشی، معماری دوگانه‌ی آن است که امکان اجرای سیستم‌عامل در دو حالت کاربری و در سطح هسته (کرنل) را می‌دهد؛ با حالت کاربری می‌توان برنامه‌ها را با دسترسی محدود اجرا کرد و از امنیت بیشتر دستگاه بهره برد، در حالی که حالت دوم دسترسی بدون محدودیتی را به منابع سخت‌افزاری گوشی ارائه می‌کند.

آکسون 60 اولترا یک صفحه‌نمایش ۶٫۷۸ اینچی اولد با رزولوشن 1220p و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز دارد و به تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 8 نسل 2، رم LPDDR5X و حافظه‌ی UFS 4.0 مجهز است.

همچنین مطالعه کنید
قیمت رسمی گوشی گلکسی A73 سامسونگ مشخص شد

در قاب پشتی این گوشی یک دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر، همراه با یک دوربین فوق‌عریض ۵۰ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو مشاهده می‌شود. یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی نیز در حفره‌ پانچ پنل جلویی قرار گرفته است. از سایر ویژگی‌های آکسون 60 اولترا باید به باتری ۶٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی آن با پشتیبانی از شارژ سریع ۸۰ وات و بهره‌مندی از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد. متأسفانه ZTE هنوز قیمت یا تاریخ عرضه‌ی این گوشی را اعلام نکرده است.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>