Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات کلیدی موتورولا موتو G64 فایوجی به صورت رسمی فاش شد

طراحی و مشخصات کلیدی موتورولا موتو G64 فایوجی به صورت رسمی فاش شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته موتورولا ضمن فهرست کردن گوشی موتورولا موتو G64 فایوجی بر روی وب‌سایت رسمی این کمپانی، مشخصات کلیدی این دستگاه میان‌رده را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید موتورولا با اِروتِک همراه باشید.

مشخصات کلیدی موتورولا موتو G64 فایوجی

موتورولا موتو G64 فایوجی با قطر 8.89 میلی‌متری و وزن 192 گرمی به یک صفحه نمایش ال‌سی‌دی 6.5 اینچی با “رزولوشن +Full HD، نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی و نرخ نمونه‌برداری لمسی 240 هرتزی” مجهز می‌باشد. حفره پانچ تعبیه‌شده بر روی این صفحه نمایش، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی را در خود جای داده است. لازم به ذکر است موتورولا با تعبیه محافظ گوریلا گلس بر روی این دستگاه، ارائه محافظتی تمام‌جانبه از نمایشگر این گوشی را به کاربران آن وعده داده است.

مشخصات کلیدی موتورولا موتو G64 فایوجی به صورت رسمی فاش شد

با حرکت به سمت قاب پشتی دستگاه با جزیره دوربین مستطیلی‌شکل و سیستم دوربین دوگانه موتورولا موتو جی 64 فایوجی مواجه می‌شویم. این جزیره دوربین “یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال (OIS) و یک دوربین فوق‌عریض (اولترا واید) 8 مگاپیکسلی با میدان دید (FOV) 118 درجه‌ای (با قابلیت ثبت عکس‌های ماکرو)” را با چینش عمودی در خود جای داده است.

موتورولا موتو G64 فایوجی به عنوان اولین دستگاه مجهز به تراشه دایمنسیتی 7025 کمپانی مدیاتک به بازار عرضه خواهد شد. این دستگاه از “رم 8 یا 12 گیگابایتی” و “فضای ذخیره‌سازی 128 یا 256 گیگابایتی” پشتیبانی می‌کند. با این حال امکان ارتقاء ظرفیت فضای ذخیره‌سازی دستگاه از طریق یک اسلات کارت میکرو اس‌دی (microSD) تا حداکثر 1 ترابایت نیز وجود دارد.

همچنین مطالعه کنید
گوشی جان‌سخت اوکیتل WP21 رونمایی شد

این گوشی میان‌رده عملکرد خود را مبنای رابط کاربری My UX (مبتنی بر اندروید 14) به نمایش می‌گذارد. لازم به ذکر است، موتورولا “ارتقاء سیستم عامل موتورولا موتو جی 64 فایوجی به اندروید 15” و “ارائه به‌روزرسانی‌های امنیتی به مدت 3 سال” را برای این دستگاه وعده داده است.

موتورولا موتو G64 فایوجی به یک باتری بزرگ 6000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از شارژ سیمی با سرعت 30 واتی پشتیبانی می‌کند. همچنین موتورولا یک آداپتور شارژ 33 واتی را در جعبه این محصول گنجانده و از این رو نیازی به پرداخت هزینه جداگانه برای تهیه آداپتور شارژ وجود ندارد.

از سایر مشخصات این دستگاه می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • بهره‌مندی از اسکنر اثر انگشت (تعبیه‌شده در حاشیه کناری دستگاه)
  • پشتیبانی از رتبه IP52 (مقاومت در برابر رطوبت، گرد و غبار)
  • بهره‌مندی از پورت USB-C
  • پشتیبانی از ارتباط میدان نزدیک (NFC)
  • بهره‌مندی از جک هدفون 3.5 میلی‌متری، بلندگوهای استریو (با پشتیبانی از Dolby Atmos Moto Spatial Sound)

موتورولا موتو G64 فایوجی از 16 آوریل (28 فروردین) در 3 گزینه رنگی “سبز نعنایی/ Mint Green”، “آبی نیلی/ Pearl Blue” و “بنفش/ Ice Lilac” و 2 پیکربندی “رم 8 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی” و “رم 12 گیگابایتی/ فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” به بازار عرضه خواهد شد.

متاسفانه موتورولا تاکنون جزئیات بیشتری در رابطه با برچسب قیمتی و مناطق جغرافیایی مورد نظر برای عرضه این دستگاه را اعلام نکرده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>