Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مشخصات تراشه‌های احتمالی نسخه‌های ارزان‌قیمت گوشی‌های تاشو سامسونگ فاش شد!

افشای جزییات نسخه های ارزان تر تاشوهای جدید سامسونگ!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

روز گذشته یک نشت اطلاعاتی جالب در شبکه اجتماعی X (توئیتر سابق) بر شعله آتش شایعات حول تصمیم سامسونگ برای توسعه نسخه‌های ارزان‌قیمت‌‌تر گوشی‌های تاشو سری “گلکسی زد فولد” و “گلکسی زد فلیپ” افزود.

مشخصات تراشه‌های احتمالی نسخه‌های ارزان‌قیمت گوشی‌های تاشو سامسونگ فاش شد!

در صورت صحت این شایعات نسخه‌های ارزان‌قیمت با عنوان‌های گلکسی زد فولد FE و گلکسی زد فلیپ FE، تحت برند Fan Edition سامسونگ که به ارائه نسخه‌های ارزان‌قیمت‌تر از دستگاه‌های پرچم‌دار (مانند گلکسی S23 اف‌ای) شهرت دارد، به بازار عرضه خواهند شد.

با این حال از آنجایی که موثق بودن یا نبودن اطلاعات ارائه‌شده توسط این منبع جدید کاملاً مشخص نیست، توصیه می‌شود به اطلاعات ارائه‌شده در این مطلب تنها به عنوان یک “گمانه‌زنی” نگاه کنید. اما چرا ممکن است اطلاعات ارائه‌شده اساساً غلط باشند؟

به عنوان مثال اسکرین‌شات فاش‌شده در رابطه با گلکسی زد فولد FE از تجهیز این دستگاه به یک تراشه ناشناخته از لاین اگزینوس سامسونگ که با اعداد “23” شروع می‌شود، اشاره دارد. این نشت، دو فرضیه را پیش پای ما می‌گذارد:

  1. سامسونگ قصد دارد مجدداً تولید انبوه تراشه قدیمی اگزینوس 2300 را از سر بگیرد (این فرضیه کمی بعید به نظر می‌رسد!)
  2. این نشت، یک نشت اطلاعاتی قدیمی است!
همچنین مطالعه کنید
کمپانی BOE از صفحه نمایش LTPO اولد گوشی‌های وان پلاس 12 و ایس 3 رونمایی کرد

این در حالی است که پیش‌تر، شایعاتی مبنی بر تصمیم سامسونگ برای توسعه یک نسخه ارزان‌قیمت از سری جدید گلکسی زد فولد (گلکسی زد فولد 6) به گوش می‌رسید و از این رو نمی‌توان افشای اطلاعاتی اخیر را به صورت 100 درصدی رد کرد. در نهایت، انتظار می‌رود در رویداد بعدی Unpacked (که در اوایل ماه جولای/ اواسط تیرماه برگزار خواهد شد) سامسونگ اطلاعات بیشتری را در رابطه با نسل بعدی گوشی‌های تاشو خود را در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد.

منبع: Gizmochina

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>