Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

نسخه مخصوص عکاسی نوبیا Z60 اولترا معرفی شد

نسخه مخصوص عکاسی نوبیا Z60 اولترا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

نوبیا از نسخه‌ی مخصوص عکاسی گوشی نوبیا Z60 اولترا (Z60 Ultra Photograph Edition) رونمایی کرد. این نسخه‌ی ویژه از طراحی الهام‌گرفته از دوربین‌های قدیمی بهره می‌برد و نوبیا از ترکیب چرم وگان و شیشه که با فرآیند میکرو اچینگ خاصی به‌دست آمده است، در پنل پشتی نوبیا Z60 اولترا استفاده می‌کند.

از سایر ویژگی‌های جدید این نسخه‌ی نوبیا زد 60 اولترا باید به چندین بهینه‌سازی مبتنی‌ بر هوش مصنوعی برای عکاسی از جمله گزینه‌ی تنظیم دقیق پردازش تصویر و توانایی حذف اشیاء و سوژه‌های ناخواسته از عکس‌ها اشاره کرد. نسخه‌ی عکاسی نوبیا Z۶۰ اولترا همچنین ویژگی‌های هوش مصنوعی مولد تصویر و ترجمه‌ی بلادرنگ زبان را برای تماس‌ها و ترجمه‌های حضوری ارائه می‌دهد.

نسخه مخصوص عکاسی نوبیا Z60 اولترا معرفی شد

نسخه‌ی ویژه‌ی عکاسی نوبیا زد 60 اولترا سایر مشخصات این گوشی را حفظ می‌کند و همچنان به یک صفحه‌نمایش ۶٫۸ اینچی امولد، تراشه‌ی اسنپ‌دراگون 8 نسل 3 و سیستم سه‌گانه‌ی دوربین با لرزشگیر اپتیکال تصویر (شامل دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین پریسکوپی ۶۴ مگاپیکسلی و دوربین فوق عریض ۵۰ مگاپیکسلی) مجهز است.

این نسخه از گوشی نوبیا Z60 اولترا با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی و برچسب قیمتی ۴٬۲۹۹ یوان (حدود ۵۹۵ دلار) برای خرید در دسترس قرار می‌گیرد. نوبیا در حال حاضر اطلاعاتی درباره‌ی عرضه‌ی جهانی نسخه‌ی مخصوص عکاسی این گوشی به اشتراک نگذاشته است.

همچنین مطالعه کنید
طراحی و مشخصات کلیدی گوشی تکنو پوا نئو 3 منتشر شد

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>