Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

دو روز تا رونمایی از پرچم‌دار جدید شیائومی؛ تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا منتشر شد!

تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا و تبلت شیائومی پد 6S پرو 12.4 منتشر شد!

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه شیائومی قصد دارد در روز یکشنبه (6 اسفند) از گوشی‌های شیائومی 14 (نسخه گلوبال/ جهانی) و شیائومی 14 اولترا در نمایشگاه جهانی موبایل (MWC 2024) رونمایی کند، روز گذشته حساب کاربری رسمی این کمپانی در شبکه اجتماعی ویبو از قصد شیائومی برای برگزاری یک مراسم رونمایی جداگانه از شیائومی 14 اولترا در کشور چین، در ساعت 19 (به وقت محلی) روز سوم اسفند خبر داد.

علاوه بر این کمپانی شیائومی ضمن انتشار تصاویر رسمی شیائومی 14 اولترا در 2 گزینه رنگی “سفید” و “مشکی”، جزئیات بیشتری در رابطه با طراحی ظاهری (از جمله طراحی قاب پشتی و جزیره دوربین) این پرچم‌دار را در اختیار علاقه‌مندان قرار داد.

با این حال جالب است که بدانید، شیائومی 14 اولترا تنها ستاره درخشان این مراسم نخواهد بود! با استناد به پوستر رسمی منتشرشده بر روی حساب کاربری کمپانی شیائومی در شبکه اجتماعی ویبو این کمپانی قصد دارد در کنار جدیدترین پرچم‌دار خود، از تبلت شیائومی پد 6S پرو 12.4 نیز رونمایی کند.

این تبلت به عنوان سومین دستگاه تبلت‌های سری شیائومی پد 6 به بازار خواهد آمد. با استناد به اطلاعات منتشرشده توسط منابع رسمی این تبلت از “صفحه نمایش 12.4 اینچی با وضوح 3000 در 2000 پیکسلی، نسبت تصویر 3:2 و نرخ تجدید 144 هرتزی” بهره برده و به “تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 کمپانی کوالکام” مجهز می‌باشد. علاوه بر این، تبلت شیائومی پد 6S پرو 12.4 اینچی از شارژ سیمی با سرعت 120 واتی و اتصال Wi-Fi-7 پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ سال آینده 52 مدل گوشی جدید عرضه می‎‎‎‎‎‎کند!

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>