جستجو
Close this search box.
جستجو
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

در گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

در گوشی‌های آیفون 16 و آیفون 16 پلاس شاهد چه تغییراتی خواهیم بود؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گفته جف پو (Jeff Pu)، تحلیلگر دنیای تکنولوژی، کمپانی اپل احتمالاً ظرفیت رم مدل‌های پایه گوشی‌های سری آیفون 16 را افزایش خواهد داد. با استناد به گزارش تحقیقاتی پو (که بر روی وب‌سایت Haitong International Securities منتشر شده است) تمامی مدل‌های سری آیفون 16، از جمله نسخه‌های پرو، به رم 8 گیگابایتی مجهز خواهند شد. با این حال، از آنجایی که گوشی‌های آیفون 15 (نسخه وانیلی/استاندارد) و آیفون 15 پلاس (به عنوان نسخه‌های پیشین سری 16) تنها از رم 6 گیگابایتی بهره می‌برند، در صورت تحقق این گمانه‌زنی، این مسئله به عنوان یک ارتقاء قابل توجه برای این دو مدل به شمار می‌آید.

علاوه بر این، احتمال می‌رود این دو نسخه، مشابه با گوشی‌های آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس، از اتصال Wi-Fi 6E سریع‌تر پشتیبانی نمایند.

پو در ادامه گزارش خود بر روی نسخه‌های پرو سری آیفون 16 تمرکز کرده است. به گفته او، پیش‌بینی می‌شود کمپانی اپل مودم اسنپدراگون X70 فایوجی تعبیه‌شده بر روی گوشی‌های سری آیفون 15 را در گوشی‌های آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس، به مودم سریع‌تر و کارآمدتر اسنپدراگون X75 فایوجی کوالکام ارتقاء دهد. با این حال، انتظار می‌رود نسخه‌های غیر پرو سری آیفون 16 (آیفون 16 و آیفون 16 پلاس) همچنان به مودم X70 سری آیفون 15 پایبند بمانند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *