Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی گوشی پولستار فون در یک ویدیو تبلیغاتی کوتاه آشکار شد

طراحی گوشی پولستار فون در یک ویدیو تبلیغاتی کوتاه آشکار شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی خودروسازی پولستار (Polestar) در ماه سپتامبر قصد خود را برای ساخت یک گوشی هوشمند با همکاری کمپانی میزو (Meizu) به منظور گسترش فعالیت خود در بازار خودروهای الکتریکی، آشکار کرد. روز گذشته نیز این شرکت، در طی مراسم افتتاحیه روز پولستار، طرح اولیه گوشی پولستار فون (Polestar Phone) را با علاقه‌مندان به اشتراک گذاشت.

این دستگاه مطابق با استانداردهای کمپانی میزو (مشابه با گوشی‌های سری میزو 20) طراحی شده است و از یک قاب فلزی تخت و 3 ماژول دوربین که در حلقه‌های جداگانه تعبیه شده‌اند، بهره می‌برد. با نگاهی دقیق‌تر به ویدیو تبلیغاتی، یک “دوربین اصلی با فاصله کانونی 23 میلی‌متری و دیافراگم f/1.9″، یک “لنز تله فوتو با فاصله کانونی 70 میلی‌متری و دیافراگم f/2.0” و یک “لنز فوق‌عریض (اولترا واید) با فاصله کانونی 15 میلی‌متری و دیافراگم f/2.4” مشاهده می‌شود.

علاوه بر این، یک حفره پانچ (مخصوص به دوربین سلفی) در قسمت بالایی صفحه نمایش تخت این گوشی به چشم می‌خورد. همچنین، نام پولستار در حاشیه هر دو سمت و لوگو این شرکت در قاب پشتی گوشی حکاکی شده است.

لازم به ذکر است، هر دو کمپانی پولستار و میزو در زیرشاخه کمپانی جیلی (Geely) فعالیت می‌کنند. با این حال، نحوه اتصال گوشی پولستار فون به خودروهای الکتریکی این شرکت کمی جالب است. کمپانی میزو (طراح گوشی پولستار) برای اتصال گوشی‌های خود به خودروها از نرم‌افزار داخلی این شرکت تحت عنوان “Flyme Auto” استفاده می‌کند. با این حال، گزارش‌ها حاکی از آنند که پولستار قصد دارد گوشی‌ خود را از طریق یک رابط کاربری جدید به نام “Polestar OS” که با همکاری کمپانی میزو توسعه یافته است، به خودروهای الکتریکی خود متصل کند.

همچنین مطالعه کنید
افشای مشخصات دوربین ریلمی 9 پرو پلاس و دریافت گواهینامه NBTC توسط 9i

از آنجایی که قرار بر آن است که گوشی پولستار فون به عنوان یک گوشی پرچم‌دار به بازار معرفی شود، انتظار می‌رود این گوشی به تراشه پرچم‌دار اسنپدراگون 8 نسل 3، رم با ظرفیت بالا مجهز باشد و از شارژ سریع نیز پشتیبانی کند. در حال حاضر، به نظر می‌رسد عرضه این دستگاه تنها به کشور چین محدود بماند، اما ممکن است این معادلات تا زمان رونمایی رسمی این دستگاه، عوض شوند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>