Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اپل امکان ضبط ویدیوهای سه‌بعدی Spatial را به دومین بتای iOS 17.2 اضافه کرد

اپل امکان ضبط ویدیوهای سه بعدی فضایی را به دومین نسخه بتای iOS 17.2 اضافه کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اپل به شکل رسمی امکان ضبط ویدیوهای سه بعدی فضایی (Spatial) را به دومین نسخه بتای iOS 17.2 اضافه کرد. این قابلیت به‌زودی و در زمان انتشار iOS 17.2، برای سایر کاربران گوشی‌های جدید اپل نیز قابل دسترسی خواهد بود. برای آشنایی با جزئیات بیشتر در رابطه با این ویژگی جدید با اِروتِک همراه باشید.

آیفون ۱۵ پرو و آیفون ۱۵ پرو مکس که گوشی‌های امسال کمپانی اپل هستند، با چندین قابلیت اختصاصی در دسترس قرار گرفتند. یکی از این قابلیت‌ها، امکان ضبط‌ ویدیوهای سه‌بعدی فضایی را در اختیار کاربران می‌گذارد و می‌توانید ویدیوهای ضبط‌شده را با هدست اپل ویژن پرو (Apple Vision Pro)، که در اوایل سال ۲۰۲۴ میلادی عرضه خواهد شد، تماشا کنید. اپل پیش از این اعلام کرده بود که قابلیت ضبط ویدیوهای سه‌بعدی Spatial را در اواخر سال در دسترس قرار می‌دهد و دومین نسخه بتای iOS 17.2 سرانجام پشتیبانی لازم برای ضبط این‌‎گونه ویدیوها را به این سیستم‌عامل اضافه کرد.

اپل امکان ضبط ویدیوهای سه‌بعدی Spatial را به دومین بتای iOS 17.2 اضافه کرد

آن دسته از کاربرانی که از آخرین نسخه‌ی بتای iOS استفاده می‌کنند، هم‌اکنون به این قابلیت جدید دسترسی دارند. برای استفاده از قابلیت ضبط ویدیوهای سه‌بعدی Spatial، به مسیر تنظیمات (Settings) > دوربین (Camera) > فرمت (Format) بروید و گزینه‌ی «Spatial Video for Vision Pro» را انتخاب کنید. حال اگر از برنامه‌ی دوربین آیفون خود استفاده کنید و به بخش ویدیو بروید، شاهد پدیدار شدن سوئیچ «Vision Pro» خواهید بود.

همچنین مطالعه کنید
گلکسی A04s سامسونگ در پایگاه داده گیک بنچ رویت شد

ویدیوهای سه‌بعدی Spatial توسط دوربین‌های اصلی و اولترا واید (فوق عریض) آیفون ۱۵ پرو و با وضوح تصویری 1080P و ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط می‌شوند. اپل هم‌چنین به طور مشخص اعلام کرده که حجم هر یک دقیقه ویدیوی سه‌بعدی Spatial، حدود ۱۳۰ مگابایت خواهد بود.

منبع: GSMArena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>