Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی‌های سری ویوو iQOO 12 به دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد!

گوشی‌های سری iQOO 12 ویوو به دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز خواهند شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در اوایل سال جاری گزارشاتی در ارتباط با تعبیه یک دوربین تله‌فوتو 64 مگاپیکسلی در یکی از گوشی‌های جدید ویوو به نام “iQOO 12” منتشر شد. یک افشاگر موثق اکنون این اطلاعات را تایید کرده است. با استناد به اطلاعات منتشر شده، گوشی‌های سری ویوو iQOO 12 به سنسور آمنی‌ویژن OV64B همراه با لنز تله‌فوتو با زوم 3 برابری و لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) مجهز خواهند شد.

گوشی‌های سری ویوو iQOO 12 به دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد!

لازم به ذکر است که دوربین اصلی گوشی‌های سری ویوو iQOO 12 نیز از سنسور آمنی‌ویژن OV50H با وضوح 50 مگاپیکسل و با قابلیت پشتیبانی از لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) بهره می‌برند. علاوه بر این، در دوربین فوق‌عریض این سری نیز از یک سنسور 50 مگاپیکسلی ایزوسل JN1 کمپانی سامسونگ بهره گرفته شده است.

اکانت صاحب نام Digital Chat Station در خصوص افشای اطلاعات کلیدی و اولیه محصولات دنیای فناوری سابقه دقیق و درخشانی را دارد و به احتمال زیاد، اطلاعات منتشرشده در رابطه با دوربین‌های گوشی‌های سری ویوو iQOO 12 نیز درست و قابل اعتماد است. به نظر می‌رسد که کمپانی ویوو هنوز برای معرفی مجدد لنز پریسکوپ برای دوربین تله فوتو در سری iQOO آماده نیست. گوشی ویوو iQOO 5 پرو 5G با یک دوربین تله‌فوتو 8 مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال 5 برابری، آخرین گوشی مجهز به لنز پریسکوپ ویوو بود.

همچنین مطالعه کنید
گوشی های سری ویوو X100 با تراشه پرچم‌دار مدیاتک معرفی شدند

با این وجود، گنجاندن یک دوربین 64 مگاپیکسلی همراه با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) در گوشی‌های سری ویوو iQOO 12، از آنجایی که نسل قبلی (گوشی ویوو iQOO 11 پرو) فاقد OIS بود، یک پیشرفت قابل توجه است برای گوشی‌های سری iQOO ویوو محسوب می‌شود.

گوشی‌های سری ویوو iQOO 12 به دوربین تله فوتو 64 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد!

سری iQOO در آغاز فعالیت خود، تنها گیمرها را هدف قرار داده بود، اما در گذر زمان به سمت نیازهای سایر کاربران عادی نیز توجه کرده و به مجموعه‌ای قدرتمند برای تمامی کاربران بدل شده است. با اضافه شدن پردازنده سیگنال تصویر (ISP) جدید در گوشی ویوو V3، انتظار می‌رود که سری جدید گوشی‌های iQOO (خصوصاً گوشی ویوو iQOO 12) تجربه‌ای متفاوت از دوربین پرچم‌دار را برای کاربران رقم بزنند و بر میزان جذابیت خود برای علاقه‌مندان به عکاسی بیفزایند.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>