Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سبک‌ترین گوشی تاشو جهان؛ آنر مجیک Vs2 رونمایی شد

سبک ترین گوشی تاشو جهان، آنر مجیک Vs2 رونمایی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

آنر یک گوشی تاشو جدید را به عنوان جانشین گوشی مجیک Vs، به سری مجیک V خود اضافه کرد. این گوشی جدید که نام “آنر مجیک Vs2” را یدک می‌کشد، از یک قاب آلیاژ منیزیم به روز شده و یک لولای تیتانیومی جدید و بهبود یافته برند Luban (زیربرند هواوی) بهره می‌برد. طراحی نوآورانه این لولا به گوشی اجازه می‌دهد تا با وزن 229 گرمی خود، به‌طور قابل توجهی نازک باشد. وزن این گوشی تاشو از مدل‌های پیشین خود، یعنی گوشی مجیک V2 با وزن 231 گرم، سبک‌تر است و به وزن گوشی‌های پرچمدار بازار فعلی نزدیک‌تر می‌باشد. برای بیشتر با این محصول جذاب آنر با اِروتِک همراه باشید.

سبک‌ترین گوشی تاشو جهان؛ آنر مجیک Vs2 رونمایی شد

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 به طرز چشمگیری نازک است و اندازه آن در حالت بسته به 10.7 میلی‌متر و در حالت باز شده تنها به 5.1 میلی‌متر می‌رسد. این گوشی تاشو از یک “صفحه نمایش پوششی (بیرونی) LTPO اولد 6.43 اینچی با رزولوشن 2376 در 1060 پیکسلی، نرخ تازه‌سازی متغیر 1 تا 120 هرتزی و نسبت تصویر 20:9” بهره می‌برد. آنر مدعی است که صفحه‌نمایش خارجی این گوشی قادر است تا به حداکثر روشنایی 2500 نیت دست یابد.

گوشی Magic Vs2 آنر رونمایی شد

صفحه‌نمایش داخلی گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 یک “پنل LTPO اولد 7.9 اینچی با نرخ تازه‌سازی متغیر 1 تا 120 هرتزی و نسبت تصویر 9.8:9” است. هر دو صفحه‌نمایش از مدل رنگی +HDR 10 پشتیبانی می‌کنند و از دوربین‌های سلفی 16 مگاپیکسلی تعبیه شده در داخل حفره‌های پانچ، بهره می‌برند. شایان ذکر است که گوشی تاشو مجیک Vs2 آنر از قلم لمسی در صفحه نمایش خارجی و داخلی، پشتیبانی می‌کند.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی 12 اولترا احتمالاً از همان سخت‌افزار دوربین 11 اولترا استفاده خواهد کرد

گوشی Magic Vs2 آنر رونمایی شد

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 بهره می‌برد و در دو پیکربندی “رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” و “رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” به بازار عرضه می‌شود. این گوشی تاشو از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 66 واتی بهره می‌برد.

گوشی Magic Vs2 آنر رونمایی شد

از لحاظ تنظیمات دوربین نیز، این گوشی به دوربین‌های به روز شده‌ای مانند “دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، ماژول تله‌فوتو 20 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 2.5 برابری و لنز فوق‌عریض (اولترا واید) 12 مگاپیکسلی” مجهز می‌باشد.

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 روی سیستم‌عامل MagicOS 7.2 (مبتنی بر اندروید 13) عملکرد خود را ارائه می‌دهد. به‌روزرسانی جدید این سیستم‌عامل پیشرفت‌های بسیاری را برای یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر با خود به همراه داشته است. به عنوان مثال، حالا کاربران قادرند تا به صورت همزمان به اجراء چند برنامه در صفحه نمایش تقسیم شده بپردازند.

گوشی Magic Vs2 آنر رونمایی شد

علاوه بر این، کاربران می‌توانند تا دو نمونه از یک برنامه را در کنار یک دیگر اجراء کنند. شایان ذکر است که حالت “Free Hoover” طراحی شده در این سیستم‌عامل با تقسیم کردن صفحه نمایش به دو نیمه، تجربه‌ای شبیه به آنچه که لپ تاپ ارائه می‌دهد، را برای برنامه‌های پشتیبانی شده در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

گوشی Magic Vs2 آنر رونمایی شد

گوشی تاشو آنر مجیک Vs2 در 3 گزینه رنگی “مشکی (Velvet Black)، آبی آسمانی (Glacier Blue) و یاسی (Coral Purple)” به بازار عرضه خواهد شد.

با استناد به اطلاعات منتشر شده، فروش آزاد این گوشی از 17 اکتبر (25 مهر) و با قیمت 958 دلاری برای پیکربندی “رم 12 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی” و قیمت 1054 دلاری برای پیکربندی “رم 16 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 512 گیگابایتی” آغاز خواهد شد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>