Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی اوپو A18 رونمایی شد

گوشی اوپو A18 با یک طراحی آشنا معرفی شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

کمپانی اوپو از جدیدترین گوشی سری A خود در امارت متحده عربی رونمایی کرد. اوپو A18 از طراحی و مشخصات تقریباً مشابهی با اوپو A38 که در اواخر شهریور ماه معرفی شد، بهره می‌برد. برای آشنایی بیشتر با این محصول جدید با اِروتِک همراه باشید.

جدیدترین گوشی سری A اوپو رونمایی شد

اوپو A18 به یک صفحه‌نمایش IPS LCD در ابعاد 6.56 اینچی با وضوح +HD و نرخ تازه‌سازی 90 هرتزی مجهز است. از لحاظ تنظیمات دوربین، این گوشی از “یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی تعبیه شده در حفره ناچ قطره‌ای، یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی” بهره می‌برد.

در بخش سخت‌افزاری اوپو A18 نیز مانند اوپو A38، به چیپست هلیو G85 کمپانی مدیاتک مجهز شده است. این گوشی در پیکربندی رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که کاربران قادرند حافظه داخلی این گوشی را با استفاده از اسلات microSD ارتقاء ببخشند.

بخش نرم‌افزاری این محصول نیز توسط سیستم‌عامل ColorOS 13.1 مبتنی بر اندروید 13 پوشش داده خواهد شد. علاوه بر این، جدیدترین گوشی سری A اوپو، به یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی مجهز می‌باشد. اوپو A18 در رنگ‌های “مشکی (Glowing Black) و آبی آسمانی (Glowing Blue)” به بازار عرضه خواهد شد.

همچنین مطالعه کنید
شایعه جدید؛ معرفی آیفون 15 پرو مکس بدون تغییر در دوربین و نمایشگر نسبت به نسل قبلی!

جدیدترین گوشی سری A اوپو رونمایی شد

تاکنون، جزئیات بیشتری در رابطه با قیمت و زمان عرضه این گوشی، اطلاعاتی منتشر نشده است. ما در اِروتِک به محض دست یافتن به این اطلاعات، آن‌ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با ما همراه بمانید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>