Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

گوشی های ویوو V فلیپ و S فلیپ به بازار می آیند

آیا ویوو به میدان ساخت گوشی های تاشو ارزان قیمت وارد می شود؟

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به تازگی، دو نشان تجاری جدید برای برند ویوو در لیست علائم تجاری در وب‌سایت EUIPO (اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا) شناسایی شده است. این مشاهدات بر قصد ویوو به توسعه گوشی‌های هوشمند تاشو تحت عنوان “ویوو V فلیپ” و “ویوو S فلیپ” در آینده، مهر تایید می‌زنند.

در حال حاضر، برند ویوو “گوشی ویوو ایکس فولد 2” را به عنوان یک محصول هوشمند تاشو استاندارد و گوشی ویوو ایکس فلیپ را به عنوان یک گوشی تاشو عمودی، به بازار عرضه می‌کند. با توجه به اینکه هر دو دستگاه از زمره گوشی‌های پرچمدار به شمار می‌روند، به احتمال زیاد گوشی‌های ویوو V فلیپ و S فلیپ به عنوان گوشی‌هایی میان‌رده به بازار عرضه خواهند شد.

اخیراً نیز موتورولا نسخه استاندارد ریزر (Razer) 40 را به عنوان یک گوشی مقرون به صرفه به بازار عرضه کرده است و شایعاتی مبنی بر قصد سامسونگ برای ساخت محصولات تاشو ارزان قیمت‌تر نیز به گوش می‌رسد. این مسئله نشان دهنده علاقه روزافزون به گوشی‌های هوشمند تاشو مقرون به صرفه در بازار گوشی‌های تاشو است.

گوشی های ویوو V فلیپ و S فلیپ به بازار می آیند

بنابراین، شایعه دو گوشی هوشمند تاشو مقرون به صرفه ویوو، ایده‌ای چندان دور از ذهن به نظر نمی‌رسد. علاوه بر این، به دلیل تقاضای زیاد کاربران برای خرید گوشی‌های تاشو مقرون به صرفه، ممکن است که سایر سازندگان تجهیزات اصلی (OEM) نیز بر ساخت قطعات اصلی با قیمتی مقرون به صرفه‌تر روی آورند.

همچنین مطالعه کنید
تصاویر و مشخصات گوشی وان‌پلاس اِیس (OnePlus Ace) منتشر شد

به نظر می‌رسد که با بزرگ‌تر شدن بازار گوشی‌های تاشو و دسترسی بیشتر به فناوری‌های صفحه‌نمایش تاشو، می‌توان انتظار داشت که گوشی‌های هوشمند تاشو ارزان قیمت‌تر بیشتری به بازار عرضه شوند و بازار گوشی‌های تاشو با هجمه فراوانی مواجه شود.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>