Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

طراحی گوشی پرچمدار ردمی K60 اولترا شیائومی مشخص شد

طراحی گوشی پرچمدار ردمی K60 اولترا شیائومی مشخص شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شیائومی هنوز گوشی هوشمند جدید خود، ردمی K60 اولترا (Redmi K60 Ultra) را به طور رسمی برای بازار چین معرفی نکرده است. اما گمان می رود که این گوشی هوشمند با عنوان شیائومی 13T پرو (Xiaomi 13T Pro) به دیگر بازار های بین المللی راه پیدا خواهد کرد. اما اکنون اکانت افشاگر مشهور و معتبر چینی، Digital Chat Station، با انتشار تصاویری از این گوشی هوشمند، نگاهی اجمالی به طراحی آن انداخته است. این تصاویر منتشرشده به تنهایی برای ارائه تصویر کاملی از شیائومی 13T پرو (یا همان ردمی K60 اولترا) کافی نیست، اما حداقل این ایده و فکر را به کاربران می دهد که در روزهای آینده به دنبال مشخصات و تصاویر اصلی از این گوشی هوشمند باشند.

طراحی گوشی جدید شیائومی، ردمی K60 اولترا منتشر شد

تصویر فاش شده از شیائومی 13T پرو حاکی از نمایشگری با حاشیه‌ های نازک برای این محصول است. همچنین در بالای این نمایشگر، حفره‌ ای دایره‌ ای شکل برای دوربین سلفی تعبیه شده است. این در حالی است که در پنل پشتی، ماژول دوربین مربعی شکل با دو سنسور دوربین بزرگ استفاده شده است. در کنار دو سنسور دیگر، سنسوری کوچک تر به عنوان سومین دوربین نیز قرار دارد. احتمالا از این تصاویر منتشر شده می توان حدس زد که یکی از دوربین ها، ماکرو 2 مگاپیکسلی باشد. البته باید توجه داشت هنوز هیچ اطلاعات رسمی در مورد دوربین اصلی این گوشی هوشمند وجود ندارد.

از تصاویر منتشر شده می توان تشخیص داد که کناره ها و قاب پشت ردمی K60 اولترا (یا شیائومی 13T پرو) صاف به نظر می رسد. البته متوجه شدن این موضاعات از روی رندرهای منتشرشده کمی سخت و دشوار است. نکته قابل توجه این است که این طراحی کمی یادآور آیفون های عرضه شده فعلی است.

همچنین مطالعه کنید
شیائومی ردمی نوت 12T پرو با پردازنده دایمنسیتی 8200 اولترا معرفی شد

طبق گزارشی که در ماه اسفند (مارس) منتشر شد، به احتمال زیاد قلب تپنده این گوشی هوشمند پردازنده دایمنستی 9200 مدیاتک خواهد بود. علاوه بر این از یک پنل اولد 6.7 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتزی نیز بهره خواهد برد. انرژی این گوشی جدید شیائومی از یک باتری بزرگ تامین می شود که به شارژ سریع 100 واتی مجهز شده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>