Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تصاویر زنده گوشی شیائومی 13T منتشر شد

تصاویر زنده گوشی شیائومی 13T منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به تازگی در یک ویدیو جعبه‌گشایی (Unboxing) که اخیراً در کشور گواتمالا ضبط شده، تصاویری زنده از گوشی شیائومی 13T که گفته می‌شود همان نسخه ری‌برند شده بین المللی گوشی ردمی K60 اولترا باشد، به تصویر کشیده شده است. لازم به ذکر است که این دستگاه، در حقیقت با شیائومی 13T پرو که پیش از این به عنوان نسخه ری‌برند شده ردمی K60 اولترا از آن یاد شده بود، متفاوت است.

گوشی شیائومی 13T در طبیعت رؤیت شد

در این تصاویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که این گوشی از طراحی مشابه با ردمی K60 اولترا بهره می‌برد و تنها تفاوت در طراحی آن‌ها، جایگزینی لوگوی ردمی با لوگوی شیائومی در گوشه پایین سمت چپ قاب پشتی گوشی می‌باشد. لازم به ذکر است که دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی تعبیه شده در این گوشی، درست مانند دوربین گوشی ردمی K60 اولترا، فاقد نام و لوگو برند لایکا است.

گوشی شیائومی 13T در دو رنگ “مشکی” و “سبز نعنایی” از اوایل ماه آبان (اواخر ماه سپتامبر) به دست کاربران خواهد رسید. در صورتی که این گوشی، همان مشخصات گوشی ردمی K60 اولترا را حفظ کند، انتظار می‌رود که در کنار دوربین اصلی 50 مگا‌پیکسلی، از یک دوربین فوق‌عریض 8 مگا‌پیکسلی و یک لنز ماکرو 2 مگا‌پیکسلی نیز بهره گرفته شده باشد. در سمت دیگر، این گوشی از یک دوربین سلفی 20 مگا‌پیکسلی استفاده می‌کند.

علاوه بر این، به نظر می‌رسد که صفحه‌نمایش شیائومی 13T یک اولد 6.67 اینچی با وضوح 2712 در 1220 پیکسلی و نرخ تازه‌سازی 144 هرتزی می‌باشد. باتری این گوشی نیز یک باتری نسبتاً خوب 5000 میلی‌آمپر ساعتی با قدرت شارژ 120 واتی است و با استناد به مشخصات گوشی ردمی K60 اولترا، این گوشی از چیپست دایمنسیتی 9200 پلاس 4 نانو‌متری بهره خواهد برد.

همچنین مطالعه کنید
رنگ جدید آیفون 14 به زودی رونمایی می شود

گوشی شیائومی 13T در طبیعت رؤیت شد

اگر‌چه در این ویدیو از جعبه متعلق به گوشی شیائومی 13T نیز تصویر‌برداری شده است، اما از محتویات داخل جعبه صحبتی به میان نیامده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>