Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

اتصال 5G پوکو M6 در تیزر‌های تبلیغاتی به تایید رسید

اتصال 5G پوکو M6 در تیزر‌های تبلیغاتی به تایید رسید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

به گفته هیمانشو تاندون، رئیس بخش رونمایی بین‌المللی محصولات پوکو و شیائومی، در حالیکه تمامی سری پوکو M5 (مانند M5s) از قابلیت اتصال 4G بهره می‌بردند، قرار است برخلاف مدل‌های پیشین، پوکو M6 از اتصال 5G پشتیبانی کند. پوکو M6 اولین گوشی 5G در سری گوشی‌های پوکو نخواهد بود چراکه، هر دو سری M3 و M4 دارای مدل‌های 5G در رده خود بودند و در واقع M5 تنها یک استثنا در سری M بود. با این حال، تاکنون جزئیات بیشتری در خصوص نوع چیپست استفاده شده در این سری، در اختیار نیست. اگر‌چه انتظار می‌رود تا با نزدیک شدن به تاریخ عرضه محصول، اطلاعات بیشتری در رابطه با آن، اشتراک گذاشته شود.

در حال حاضر، تنها، جزئیاتی در رابطه با بهره‌گیری از تنظیمات دوربین دوگانه روی یک جزیره دوربین مسطح (مشابه با طراحی پوکو M4 و متفاوت از جزیره برجسته به سبک ویزور پوکو M5) در گوشی پوکو M6 منتشر شده است.

اتصال 5G پوکو M6 در تیزر‌های تبلیغاتی به تایید رسید

در اوایل سال 2022 میلادی، مدل 4/64 گیگا‌بایتی پوکو M4 فایوجی با قیمت 158 دلار، از طریق سایت فلیپ‌کارت، در کشور هند به فروش رسید. همچنین، در اواخر سال 2022 میلادی، مدل 4/64 گیگا‌بایتی پوکو M5 با قیمتی 152 دلاری روانه بازار شد. از آن‌جایی که سری M گوشی‌های پوکو (نسبت به سری X و سری پرچم‌دار F) با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه در اختیار کاربران قرار می‌گیرند؛ انتظار می‌رود که پوکو M6 نیز در همین رده قیمتی به بازار عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
طراحی و سرعت شارژ ریلمی 10 توسط پایگاه FCC فاش شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>