Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

ردمی 12 فایوجی در گیک بنچ رویت شد

ردمی 12 فایوجی در گیک بنچ رویت شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

ماه گذشته میلادی، برند ردمی (زیر برند شیائومی) گوشی ردمی 12 فور جی (Redmi 12 4G) را با چیپست هلیو G88 مدیاتک به بازار عرضه کرد و انتظار می‌رود که به‌زودی این شرکت از نسخه 5G آن نیز رونمایی کند. در حالیکه شیائومی تا به حال جزئیاتی را در رابطه با ردمی 12 فایوجی (Redmi 12 5G) افشا نکرده است؛ اما به تازگی، مشخصات کلیدی دستگاهی با کد مدل “23076RN4BI” در پایگاه داده گیک بنچ (Geekbench) ظاهر شده است که گمان می‌رود مشخصات همان گوشی ردمی 12 فایوجی باشد.

بنا به اطلاعات فاش شده، گوشی جدید شیائومی با کد 23076RN4BI دارای سیستم‌عامل اندروید 13 بوده و احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2 در آن بهره گرفته شده است. رم این گوشی 8 گیگا‌بایت است؛ اما ممکن است که گزینه‌های حافظه بیشتری که تاکنون به تایید نرسیده‌اند نیز برای این گوشی وجود داشته باشد.

ردمی 12 فایو جی در گیک بنچ مشاهده شد!

شیائومی 23076RN4BI در پایگاه داده BIS نیز ظاهر شد و عرضه آن در کشور هند هم به تایید رسید. اگر‌چه، انتظار می‌رود گوشی ردمی 12 در اول آگوست به بازار هند عرضه شود؛ اما از عرضه این محصول در نسخه 4G یا 5G، اطلاعی در دست نیست.

همچنین مطالعه کنید
سامسونگ از گلکسی زد فلیپ 5 رونمایی کرد

در تیزر‌های تبلیغاتی به اشتراک گذاشته شده توسط این برند چینی، طراحی و دوربین 50 مگا‌پیکسلی این گوشی، از انتشار این گوشی در مدل 4G حکایت دارد. با این حال، اگر نسخه عرضه شده از نوع 5G باشد؛ کنجکاویم که بدانیم که آیا تفاوت مدل فورجی با مدل فایوجی، به چیپست‌های به کار گرفته شده در این دو نسخه محدود خواهد ماند یا با تفاوت‌های بیشتری در این دو نسخه، رو‌به‌رو خواهیم شد.

همچنین این احتمال وجود دارد که گوشی ردمی 12 فایوجی شیائومی نسخه‌ای دیگر از ردمی نوت 12R (که در واقع، خود، نسخه‌ای دیگر از ردمی 12 فورجی با تراشه اسنپدراگون 4 نسل 2، دوربین سلفی 5 مگا‌پیکسلی و فاقد دوربین فوق عریض است) باشد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>