Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

برخی از جزییات گوشی پرچمدار رد مجیک 8S پرو فاش شد

برخی از جزییات گوشی پرچمدار رد مجیک 8S پرو فاش شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

گوشی رد مجیک 8 پرو (Red Magic 8 Pro) در دسامبر سال 2022 عرضه شد. اکنون نیز اولین خبرها در مورد جانشین آن منتشر شده است. طبق شایعات رد مجیک 8S‌ پرو (Red Magic 8S Pro) یکی از اولین دستگاه‌هایی است که با چیپست آینده کوالکام یعنی اسنپدراگون 8 پلاس نسل 2 عرضه می‌شود.

اکانت افشاگری Digital Chat Station جزییات قدرت سخت‌افزاری رد مجیک 8S‌ پرو که نرم‌افزار بنچمارک آنتوتو (AnTuTu) را اجرا کرده است را به اشتراک گذاشت. همانگونه که در تصویر مشخص است، این گوشی به لطف چیپست اورکلاک شده جدید کوالکام، امتیاز ترکیبی 1,704,113 را به دست آورده است. دستگاه موردنظر با کد nubia NX729S_V1A در تست CPU امتیاز 436,089 و در تست GPU امتیاز 642,666 را کسب کرده است. تست حافظه با 318418 امتیاز و تست رابط کاربری با 306940 امتیاز نیز به همان اندازه چشمگیر بودند.

برخی از جزییات گوشی پرچمدار رد مجیک 8S پرو فاش شد

علاوه بر فاش شدن بنچمارک این گوشی، کارشناس مدعی‌اند که رد مجیک 8S پرو شارژ سریع سیمی 170 واتی، یک فن خنک‌کننده فعال و همچنین چندین ویژگی تنظیم عملکرد و بهینه‌سازی سیستم را به همراه خواهد داشت. دیجیتال چت استیشن همچنین ادعا می‌کند که نوبیا در حال آماده سازی یک تبلت گیمینگ اندرویدی است که ممکن است در کنار این دستگاه برای اولین بار عرضه شود.

همچنین مطالعه کنید
تکنو اسپارک 10 پرو معرفی شد

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>