Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

مدل 2024 لکسوس ES آخر تابستان به بازار می‌آید

مدل 2024 لکسوس ES در پایان تابستان امسال به بازار می‌آید

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

مدل 2024 لکسوس ES هیچ آپدیت ظاهری یا مکانیکی خاصی دریافت نکرده است اما قابلیت‌هایی به این سدان پرفروش اضافه شده که ارزش بحث کردن را دارند. این خودرو از اواخر تابستان امسال با قیمت 43,190 دلار که شامل هزینه ارسال نیز می‌شود در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

احتمالاْ مهم‌ترین ارتقا برای مدل 2024، اضافه شدن سیستم Safety System+ 2.5 لکسوس به تمامی نسخه‌ها به عنوان تجهیزات استاندارد است. Safety System+ 2.5 خانواده‌ای از قابلیت‌های ایمنی است که شامل سیستم هشدار پیش از برخورد با قابلیت تشخیص عابر پیاده، کروز کنترل تطبیقی، کمک در ردیابی خطوط، کمک در مشاهده علائم جاده‌ای و … است.

مدل 2024 لکسوس ES آخر تابستان به بازار می‌آید

یکی دیگر از قابلیت‌های مدل 2024، رابط کاربری لکسوس است که امکانات مختلفی را برای اتصال و راحتی فراهم می‌کند. از این امکانات می‌توان به سیستم مسیریابی داخلی، اتصال دوگانه بلوتوث، اتصال وایرلس به اپل کارپلی و Sirius XM اشاره کرد. اپلیکیشن لکسوس نیز برای یک دوره آزمایشی سه ساله برای خدمات از راه دور، برای تمامی مدل‌های ES عرضه خواهد شد.

یکی دیگر از ارتقاهای قابل‌توجه، پکیج تکنولوژی است که شامل یک مانیتور 12.3 اینچی لمسی، یک نمایشگر هدآپ و ورود بدون کلید است. این پکیج برای مدل‌های F Sport Design ،Luxury ،Base و F Sport Handling در دسترس خواهد بود.

همچنین مطالعه کنید
مزدا از شاسی‌بلند‌های CX-70 ،CX-50 و CX-90 با موتور 6 سیلندر خطی (l-6) رونمایی می‌کند

مدل 2024 لکسوس ES آخر تابستان به بازار می‌آید

در زیر کاپوت این خودرو نیز هیچ تغییری رخ نداده است. ES 350 همچنان با یک موتور 3.5 لیتری V6 با قدرت 302 اسب بخار و 362 نیوتون متر گشتاور عرضه می‌شود. ES 250 AWD دارای یک موتور چهار سیلندر توربوی 2.5 لیتری است. ES 300h هم با یک موتور 2.5 لیتری با چرخه اتکینسون، یک موتور کوچک الکتریکی و یک گیربکس هیبریدی عرضه می‌شود.

هر سه پیشرانه با ارتقای F Sport Design نیز در دسترس هستند که رینگ‌های 19 اینچی 5 پره و کیت بیرونی F Sport را به خودرو اضافه می‌کند. حال که صحبت از رینگ‌ها شد، رینگ‌های مدل مدل 2024 ES با آلیاژهای جدیدی به فروش می‌رسد و رینگ‌های مدل پایه 17 اینچی هستند. مجموعه جدیدی از چرخ‌های 18 اینچی با طراحی 5 پره با روکش Vapor Chrome به عنوان یک آپشن در مدل Luxury و به صورت پیشفرض در مدل Ultra Luxury قرار دارد.

مدل 2024 لکسوس ES آخر تابستان به بازار می‌آید

همانطور که پیشتر گفتیم، انتظار می‌رود که 2024 ES از اواخر تابستان در نمایندگی‌های لکسوس در سراسر آمریکا قرار بگیرد. قیمت مدل پایه این خودرو 43,190 دلار است که در گرانترین مدل به 53,480 دلار نیز می‌رسد.

منبع: Motor1

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>