Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

رندرهای فاش شده از گلکسی S23 FE سامسونگ طراحی آشنای آن را نشان می دهند!

رندرهای فاش شده از گلکسی S23 FE سامسونگ طراحی آشنای آن را نشان می دهند

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

شایعه شده است که گلکسی S23 FE سامسونگ در سه ماهه ی سوم سال 2023 در بازارهای منتخب عرضه خواهد شد و انتظار می رود این رونمایی ماه آینده قبل از معرفی رسمی گلکسی Z Fold5 و گلکسی Z Flip5 در سئول کره جنوبی انجام شود. هنوز هیچ خبری از سوی سامسونگ در مورد گلکسی S23 FE منتشر نشده است، اما به لطف رندرهایی که توسط اکانت توییتری OnLeaks به بیرون درز کرده، اکنون می دانیم که طراحی این گوشی هوشمند چگونه خواهد بود.

رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی S23 FE طراحی آشنایی را نشان می دهند!

گلکسی S23 FE ظاهری شبیه به گلکسی A54 دارد و دارای ابعاد تقریباً یکسان 158 در 76.3 در 8.2 میلی متری است. این گوشی با صفحه نمایش دارای حفره پانچ در مرکز و نیز دوربین های سه گانه در پنل پشتی ساخته شده است.

رندرهای فاش شده از سامسونگ گلکسی S23 FE طراحی آشنایی را نشان می دهند!

این محصول دارای دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور در سمت راست قاب خود است و درگاه USB-C در پایین همراه با یک میکروفون و قسمت مشبک بلندگو قرار دارد. در بالای گوشی نیز حفره دیگری وجود دارد که می تواند برای میکروفون ثانویه باشد زیرا گلکسی A54 هم دارای چنین چیزی در همان قسمت بود. علاوه بر این در حالیکه رندرها چیزی در این مورد نشان نمی‌دهند، اما شیار سیم کارت هم می‌تواند در بالای گوشی باشد.

همچنین مطالعه کنید
شارپ از گوشی میان رده سنس ۸ رونمایی کرد

با در نظر گرفتن ابعاد، به نظر می‌رسد که گلکسی S23 FE یک صفحه نمایش 6.4 اینچی امولد با اسکنر اثر انگشت در زیر آن داشته باشد زیرا این قابلیت در کلید پاور گوشی تعبیه نشده است. با این حال، در حالیکه گلکسی A54 دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی است شایعه شده است که گلکسی S23 FE، با وجود داشتن ابعاد تقریباً یکسان، از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با شارژ 25 واتی بهره خواهد برد.

از دیگر مشخصات شایعه شده ی گلکسی S23 FE می توان به چیپست اگزینوس 2200 (در همه مناطق)، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، رم 6 یا 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی اشاره کرد.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>