Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

تاریخ رونمایی و طراحی سری آنر 90 منتشر شد

تاریخ رونمایی و طراحی سری آنر 90 منتشر شد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

یک ماه پیش بود که افشاگر چینی، اکانت دیجیتال چت استیشن (Digital Chat Station) ادعا کرد گوشی های هوشمند سری آنر 90 یک ارتقاء جزئی در مقایسه با سری آنر 80 خواهد داشت. حال این موضوع در نخستین تصویر رسمی آنر 90 و آنر 90 پرو (Honor 90 Pro) مشخص شده و تکامل طراحی آن‌ها را نشان می دهد.

روز هشتم خرداد، منتظر رونمایی از سری آنر 90 باشید.

در تصویر منتشرشده مشاهده می کنید که مدل پرو (گوشی سمت راست)، همان طراحی پیشیین شش‌ضلعی گرد شده را برای ماژول دوربین حفظ کرده است؛ اما با این تفاوت که دو برآمدگی این دو ماژول حالا بصورت جدا از هم هستند. همچنین در قاب پشت نیز متوجه این تفاوت در برآمدگی نیز می شوید. بر اساس اطلاعات قبلی، این گوشی هم مانند مدل قبلی خود، به دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی مجهز است که این دوربین نیز از سنسور ایزوسل (ISOCELL) HP3 بهره می برد. این پرچمدار جدید آنر از تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 نیز قدرت می‌ گیرد و همچنین صفحه نمایش آن بصورت خمیده با رزولوشن 1224p توصیف شده است. ظاهرا نسخه پرو این گوشی هوشمند، برخلاف نسخه استاندارد این سری از شارژ سریع 90 واتی پشتیبانی می‌کند.

از سوی دیگر، آنر 90 نیز دو برآمدگی دوربین جدا از هم و بافتی لکه‌دار روی پنل عقب دارد. سرعت شارژ این مدل نیز همانطور که گفته شد، همان 66 وات باقی مانده است.

همچنین مطالعه کنید
گوشی پایین رده ویوو G2 با تراشه دایمنسیتی 6020 معرفی شد

با انتشار این تصویر، تاریخ رونمایی از این دو گوشی جدید شرکت آنر هم مشخص شد. این شرکت اعلام کرد که روز هشتم خرداد، منتظر رونمایی از سری آنر 90 باشید.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>