Search
Close this search box.
Search
Close this search box.

پربازدید ترین‌های هفته

آموزش

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی پایین‌رده گلکسی A04e رونمایی کرد

سامسونگ در سکوت خبری از گوشی پایین‌رده گلکسی A04e رونمایی کرد

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

اشتراک‌گذاری:

در حالیکه بیشتر توجه رسانه‌ها و کاربران به سری رده بالای گلکسی S جلب می‌شود اما سامسونگ همچنان از تولید دستگاه‌های ارزان‌قیمت دست بردار نیست و ظاهراً هر ماه بیشتر و بیشتر به فهرست خود اضافه می‌کند. در جدیدترین مورد، امروز این شرکت در سکوت خبری از گوشی پایین‌رده گلکسی A04e رونمایی کرد. این کمپانی در ماه آگوست نیز گلکسی A04 و در ماه سپتامبر گلکسی A04s را معرفی کرده بود. اما این نسخه ظاهراً دارای حرف “e” در انتهای خود است، پس بیایید نگاهی به این محصول جدید سامسونگ بیاندازیم.

گلکسی A04e دارای یک نمایشگر 6.5 اینچی PLS با وضوح +HD، دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی با سنسور عمق 2 مگاپیکسلی در کنار آن، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و یک پردازنده ناشناس هشت هسته‌ای (احتمالاً هلیو G34 مدیاتک) است. این گوشی همچنین دارای دو گزینه رم 3 یا 4 گیگابایتی و سه گزینه حافظه داخلی قابل ارتقا 32، 64 یا 128 گیگابایتی است. در بخش اتصالات، این دستگاه از اتصال LTE (اینجا 5G وجود ندارد) و وایفای 2.4 گیگاهرتز (بدون باند 5 گیگاهرتز، بدون وای فای 5 یا 6) پشتیبانی کرده و دارای یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است.

این گوشی اندروید 12 را تحت رابط کاربری One UI Core 4.1 که نسخه‌ای از پوسته سامسونگ برای گوشی‌های ارزان قیمت است، اجرا می‌کند. ابعاد این دستگاه به‌صورت 164.2 در 75.9 در 9.1 میلی‌متری بوده و وزن آن 188 گرم است. اگرچه سامسونگ به صراحت به این موضوع اشاره نکرده است، اما به احتمال زیاد بیشتر قسمت‌های گوشی از پلاستیک ساخته شده است. گلکسی A04e در سه رنگ مشکی، آبی روشن و مسی در دسترس خواهد بود.

در مقایسه با A04، گلکسی A04e دارای دوربین اصلی با رزولوشن پایین‌تر است و همچنین با مقدار رم پایین‌تری شروع به‌کار می‌کند و به همان اندازه هم بالا نمی‌رود. در مقایسه با A04s نیز، A04e دارای نمایشگری با نرخ نوسازی کمتر (60 هرتز در مقابل 90 هرتز)، دوربین اصلی با وضوح پایین‌تر، یک دوربین کمتر (بدون عکاسی ماکرو) و شاید یک چیپست متفاوت است (اگرچه هنوز تایید نشده است). غیر از موارد ذکرشده، مابقی مشخصات این سه دستگاه تقریبا یکسان هستند.

همچنین مطالعه کنید
مشخصات گوشی های سری نوا 12 هواوی فاش شد

از آنجایی که به نظر می‌رسد گلکسی A04e پایین‌ترین رده از این سه گانه باشد، ما فرض می کنیم که در نهایت ارزان‌ترین نیز خواهد بود، اما متاسفانه سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی درباره قیمت یا در دسترس بودن آن ارائه نکرده است.

منبع: Gsmarena

مقالات مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین مطالب >>